Flere som fryser?

Bellmam

Andre møte med forumet
Er det flere her som har begynt å fryse veldig mye? Jeg blir rammet av enorm kuldefølelse inne såvel som ute, og jeg er ikke vanligvis en som fryser så raskt. Lurer på om dette kan være et symptom :) Er 4+5 i dag.

:anyone
 
Er det flere her som har begynt å fryse veldig mye? Jeg blir rammet av enorm kuldefølelse inne såvel som ute, og jeg er ikke vanligvis en som fryser så raskt. Lurer på om dette kan være et symptom :) Er 4+5 i dag.

:anyone

Jeg fryser utrolig masse!! Er bare 4+2, men har vært kjempekald i en ukes tid allerede! :wideyed: Tar ordentlig lang tid fra jeg legger meg under dyna til jeg blir varm. Kjøpte en sånn hvetepose i helgen, og den er gull verdt!! :Heartred
 
Ja! Jeg fryser også!:confused: Kan ikke huske at jeg har gjort det de to andre gangene jeg har vært gravid. Men denne gangen fryser jeg veldig hele tiden!
 
Jepp! Leste at dette er et vanlig symptom første trimester, og jeg husker at jeg hadde det helt likt forrige gang også. Godt vi går inn i peissesong :D
 
Fryser og svetter om hverandre. Stort sett kaldt på kvelden. Resten av dagen har jeg hetetokter.
 
Samme her ! Kald og varm om hverandre - spesielt på kvelden og natt
 
Fryser ekstra mye jeg også! Ligger vanligvis kun i truse til natta, men nå har det vært full pysj hver natt :hilarious: 5+5 dag, vært sånn i 1.5 uke allerede :angelic:
 
Var masse kald dei første vekene, viste ikkje det var symptom igrunn, men veldig unormalt for meg og har ikkje hatt det dei andre 3 svangerskapa. Men har gått meir øve imotsatt ende, veldige hetetokter nå:dead: det kjenne eg meit til ja!
 
Jeg er motsatt! Jeg er sååååå varm... svetter hele tiden og det bruker jeg absolutt ikke gjøre
 
Fryser 70% av dagen ... og måååå dusje for å få opp varmen igjen :facepalm:
 
Back
Topp