Flere som fryser?

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
begynte 4-5 dager før vi tok test, men fryser så ekstremt på kvelden. Sånn i 16-17 tiden begynner det. Må finne frem gjyngestolen min og sette den helt inntil ovn å sitte der som ei sånn gammal bestemor. Fyrer de andre ut av huset men til og med bikkja...
 
Ja, er iskald.. Fyrer hele tiden, gikk tom for ved nå. Allerede brukt 4000l ved i vinter.. Og varmepumpe på fullt. vi bor i et utett hus som trekker fra vinduene og det er dårlig isolert. Vi flytter heldigvis i et varmt hus 1.Februar og håper at jeg får varmen i meg da.
 
Ja, fryser hele tiden! Er helt grusomt! Er sånn vondt kaldt liksom. Har lyst til å ligge under dynen hele tiden :p
 
Ja, er iskald.. Fyrer hele tiden, gikk tom for ved nå. Allerede brukt 4000l ved i vinter.. Og varmepumpe på fullt. vi bor i et utett hus som trekker fra vinduene og det er dårlig isolert. Vi flytter heldigvis i et varmt hus 1.Februar og håper at jeg får varmen i meg da.
Oh shit! Jeg som trodde jeg hadde brukt mye ved, fyrt opp 7 sekker på 3 uker :) bor også i ett gammelt hus med litt for dårlig isolasjon, men bor hos kjæresten min annenhver uke i ett mye nyere og varmere hus men fryser og fyrer han ut der å :) :)
 
Samme her , fryser og fryser og pakker på meg morgenkåper og masse pledd ,mens samboeren holder på å svette ihjel ! Eneste som hjelper midlertidig er å dusje,men kan jo ikke stå i dusjen hele dagen heller:blackeye:
 
Samme her! Jeg fryser og hakker tenner, helt til jeg plutselig svetter ihjel og må sette alle dører på vidt gap. Finnes ingen mellomting:wacky:
 
Ja! Men gjorde det også før æ ble gravid, så ikke sikker på ka som e ka :wacky:
 
Fryser mye til vanlig, men nå er det helt ekstremt. Har tatt med pledd på jobb :laughing002
 
Fryser veldig og gjort det en stund! Håper det snart er tilbake til normalen.
 
Back
Topp