Flere som fryser?

Lilla86

Forumet er livet
Jeg fryser helt ekstremt. Sitter under pleddet, og helst med ullgenser hele dagen. Klarer ikke å få varmen ordentlig i meg. Ute går folk flest i vårjakker, mens jeg har på vinterjakke og digert ullskjerf:rolleyes: Er det bare meg?

Ikke så ille

Men jeg trives under pleddet ja.
Og har ulljakke på meg i dag. Trives med det.

Det blir kanskje forverret av at jeg sitter mye i ro om dagen. Det hjelper for en liten stund å ta trappene opp og ned de fire etasjene til kiosken og kantina, evt ut. Så må kanskje ta noen runder ned og opp:p

Jeg å fryser noe helt vanvittig. 26 grader inne og jeg sitter med pledd. Klarer bare å bli ordentlig varm når jeg er på jobb.

Både og! Fryser om jeg er for lenge i ro. Svetter tvert jeg begynner å røre for mye på meg :P

Ja, veldig!! Iiiiiskald hele tiden. Jeg å må ha pledd og mannen kler av seg , mens jeg pumper opp varmepumpa på Max;)

Last edited:
Ja, er iskald jeg også!

Fryser og svetter om hverandre jeg, blir gal! :P

Jeg kunne dusja 10 ganger om dagen hadde jeg hatt tid - så hete tokter kald og varm om hverandre brr

Har hatt en hetetokt jeg også nå, mye verre det enn å fryse egentlig;)

Jeg kunne dusja 10 ganger om dagen hadde jeg hatt tid - så hete tokter kald og varm om hverandre brr
Da hadde jeg ikke har tid til annet, etter en dusj sover jeg litt...

Jeg var sånn sist, men akkurat nå er jeg i spania og her er det godt og varmt. Skal bli kjekt å komme hjem og fortelle sambo. Han vet ikke noe enda.

Men klager ikke :) beste grunnen for at det er sånn og ville aldri vært foruten <3

Termostaten svinge så et uvær her og. Fryse i et øyeblikk og i neste så e da rett før svetten renne... :P

Back
Topp