Flere som fryser?

JPSK

Elsker forumet
Er så kald om dagen... Kan være fordi jeg er mye trøtt, men syns det er kaldt uansett. Ligger pal under ullpleddet.. Brrr.

Er litt av og på her. Fryser i det ene sekundet - pakker meg inn i et teppe. Men så blir jeg plutselig varm og får helt kav :p

Hehe litt sånne tendenser jeg også, hvis jeg hiver på meg for mye. Merkelige greier altså.

Jeg har vært mye kald i sommer, men nå er jeg motsatt :p Blir altfor lett varm.. Mulig det er pga økt blodsorkulasjon?

Hmm, ja si det.. Husker ikke jeg var sånn med min sønn. Jaja, på med ullen, høst i Bergen. ;)

Ligger her under pleddet ja ;) snart kveld :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I dag har det virkelig vært kaldt her i Bergen så ikke rart du fryser i dag! Godt jeg reiser til varmere strøk i morgen :-)

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Ved sist graviditet kjentes det nesten ut som jeg hadde feber i noen uker, frøs og svettet om hverandre. Eg satt nesten på peisen for å få varmen i meg da jeg frøs. Men denne gangen merker jeg heldigvis lite til det. Et tegn på at ingen graviditet er lik.

Absolutt ikke. Jeg fryser vanligvis lett men nå er jeg varm!

Varm og kald om hverandre.. :s

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Jeg fryser hele tiden! Spesielt etter jeg har spist og drukket. Bor i Oslo, så tror det er graviditeten og ikke været som er årsaken!

Prinsesse født des 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Jeg er en frossenpinn til vanlig, har ikke merket noe særlig forskjell etter at jeg ble gravid.
Jeg ligger ofte på soffaen under et pledd, mens sambo sitter i t-skjorte og uten sokker.

Back
Topp