Flere som fryser?

Knotten

Elsker forumet
Jeg trodde jeg skulle være kjempevarm, at det å lage et menneske skulle sette fart på blodomløpet e.l.. Men jeg fryyser! Jeg er så kald, så kald!
Flere?

Kjenner meg igjen i det ja... Hver kveld kryper jeg under teppe for å holde varmen. Og ull innlegg er på plass.

Shiry skrev:
Kjenner meg igjen i det ja... Hver kveld kryper jeg under teppe for å holde varmen. Og ull innlegg er på plass.

samme her..

Fryser selv masse.. Sitter for det meste under pleddet, selvom det er fyrt i ovn

Fryser ja!!I dag lå jeg med to pledd og dyne inne i ei stue der jeg hadde fyrt halve dagen.

Fryser her også! Var på hytten i helgen, med mann, barn, min søster og hennes kjære. Jeg fyrte å fyrte! Når det var 30 grader inne, nekta de andre meg å fyre mer! :P Men jeg var like kald! :P

Fryser jeg også, særlig når jeg legger meg om kvelden... Rart. Forrige gang ble jeg veldig varm, men da var jeg mye lenger på vei...

JA! Er rene frysepinnen for tiden. Særlig ille er det om kvelden. Selv om jeg fyrer som en gud, har lag på lag med ull og ligger under teppet, fryser jeg!!

fryser her og..
Fyrer som en helt.
Legger meg med varmeflaske hver kveld, stort behov for tiden ja.
Dette er når jeg er hjemme

Er jeg på jobb er jeg varm, rart egentlig..

Back
Topp