Flere som fortsatt venter...?

snute

Glad i forumet
Jeg sitter her fortsatt og venter på at fødselen skal starte... Men kanskje jeg er en av de som går 2 uker på overtid, huff, det har jeg ikke noe lyst til. Termin er på onsdag. Kan ikke si at jeg har så mange tegn på at det skal skje noe snart enda heller... Men håper det skjer noe til uka da hvertfall. 

Noe flere som begynner å bli utålmodige??

Venter fortsatt herogså.og rimelig utålmodig... Har termin til lørdagen igjen, men har gått med alle tegn på at det kan skjeøyeblikkelig i snart 3 uker....

Jeg venter og venter..
Hadde termin igår, så er spent på hvor lenge jeg må gå over!! 
Får håpe vi ikke har så lenge igjen
 emoticon

Har termin samme dag som deg (25.) Mannen fikset time til gravidmassasje til meg på tirsdag, så småen får fint holde seg på plass til etter kl 15. på tirsdag!! ;c)

Venter og venter jeg og! Hadde termin igår, derfor tillot jeg meg å ta noen duphaluc (husker aldri åssen det staves...) - avføringspiller, som er veeldig milde. Tok to på rams, så ble jeg dårlig hele natta. Nei, nå skjønner jeg hvorfor alle andre ikke anbefalte lakserolje :p Det er ille nok å ha diaresmerter, men å ha RIER tillegg??? Neitakk! Glad for at det ga seg etterhvert, og så skal jeg rett og slett la naturen gå sin gang :P

Jeg venter også....
Har ikke termin før 31., men blir satt igang 30. eller på terminen om de ikke har nok beredskap på jobb 30. Skulle ønske at noe skjedde av seg selv siden jeg ble satt igang før termin sist gang og (helst ikke før onsdag for da skal bestemor begraves) men blir nok til at jeg må vente til mandag og bli satt igang.

Termin i dag og slemme babyverden forteller meg at jeg har føødt... Jaha, hvor er babyen? Å jo, der er den, på akkurat samme stedet som den har vært i 9 måneder nå! *biteme*

KOM UT BABY!!!

Venter og venter her også, har termin mandag 30. men min termin er i morgen 24. så hadde ikke vært meg imot om han kom nå!!!! kjenner jeg begynner og bli lei!!!

Ønsker dere alle lykke til med fødselen:)

-lillegutt ventes 30.januar-

Jeg venter også enda. Termin 28. jan... Kjenner at babyen ligger langt nede i bekkenet er sånn sett "klar" til å komme ut, men ingen andre tegn til begynnende fødsel...

Venter jeg også... Termin til lørdag... Hadde masse tegn forrige uke på at ting var på vei.. Men de to siste dagene har det vært faretruende stille.. Vedder på at jeg må settes igang på overtid :(

Ja, jeg er i aller høgste grad kvar. Har termin på fredag, 27. januar og har inga tegn på at ting skal skje med det første.

Er mest frustrert om dagene fordi jeg har fått så vondt i venstre lyske og klarer ikke å løfte beinet. Det hugger til når jeg prøver og jeg har voksesmerter ned hele beinet. Tror kanskje det er ichias :-( I tillegg har jeg fått feber, kun feber liksom - hva er det? Får ta en prat med jordmor/ føden i morgen.

Min mamma sa i dag at hun ikke kunne huske at hun kjente noe i forkant før hun skulle føde. Kan håpe at hun har rett i det og at jeg har det likt, og at han kommer som planlagt uten noen særlig forvarsel :-)

Mrs White skrev:
Ja, jeg er i aller høgste grad kvar. Har termin på fredag, 27. januar og har inga tegn på at ting skal skje med det første.

Er mest frustrert om dagene fordi jeg har fått så vondt i venstre lyske og klarer ikke å løfte beinet. Det hugger til når jeg prøver og jeg har voksesmerter ned hele beinet. Tror kanskje det er ichias :-( I tillegg har jeg fått feber, kun feber liksom - hva er det? Får ta en prat med jordmor/ føden i morgen.

Min mamma sa i dag at hun ikke kunne huske at hun kjente noe i forkant før hun skulle føde. Kan håpe at hun har rett i det og at jeg har det likt, og at han kommer som planlagt uten noen særlig forvarsel :-)

Sniker litt jeg

Da jeg var inne på sykehuset for en sjekk så fortalte de meg at om jeg fikk feber skulle jeg ringe med en gang, vet ikke hva det betyr men jeg ville tatt en telefon i tilfelle

Hegevn skrev:

Mrs White skrev:

Sniker litt jeg

Da jeg var inne på sykehuset for en sjekk så fortalte de meg at om jeg fikk feber skulle jeg ringe med en gang, vet ikke hva det betyr men jeg ville tatt en telefon i tilfelle

Huff, nå ble jeg litt urolig.. :-( Men takk, jeg skal definitivt ringe imorgen!

Mrs White skrev:

Hegevn skrev:

Mrs White skrev:

Sniker litt jeg

uffda, mente ikke å gjøre deg urolig! De vil bare sjekke for sikkerhetsskyld kan jeg tenke meg, ikke sikkert de mener du må komme inn engang lykke til hvertfall!

Da har jeg hatt massasjen min (heeeerlig) så da gir jeg grønt lys til at småen kan få lov å komme ut ;c)

Her venter vi også, UL-termin er nå på søndag(29) men har følt meg klar i mange uker nå jeg ;)  
Dessverre er det en liten huleboer som ikke vil ut, på kontroll i forrige uke så hadde SF målet skutt til værs ( 38cm i uke 38+5)   her skal vi ikke synke ned i bekkenet og la mor få tilbake litt av lungekapasiteten sin nei , ikke når det er så godt å ligge høyt under ribbeina og drive å snu seg fra side til side masse ;)  Ble derfor satt opp til ekstra kontroll som jeg var på i dag (39+4) men neiiida, lillegutt ligger fortsatt like høyt og bevegelig han.. 
Men det positive med dette er da at jeg fikk time på føden den 1.feb for undersøkelse av modenhet og ctg, pluss ultralyd for å se litt på størrelsen hans og størrelsen på bekkenet mitt :)  
Så hvis det ikke er skjedd noe innen da, så blir jeg mest sannsynlig satt igang den 2 eller 3 februar :D 

Hegevn skrev:

Mrs White skrev:

Hegevn skrev:

Mrs White skrev:

Sniker litt jeg

uffda, mente ikke å gjøre deg urolig! De vil bare sjekke for sikkerhetsskyld kan jeg tenke meg, ikke sikkert de mener du må komme inn engang lykke til hvertfall!

Det går bra, jeg trenger en liten push når det gjelder meg :-) Vi har vært på Riksen i ettermiddag og sjekket alt mulig. Det som de fant ut av er at jeg ikke har hatt blodpropp i alle fall, så det er trolig kun en nerve som er klemt. Jeg må bare knaske paracet når ting blir for vondt, ellers er der ikke mye å gjøre. De sjekket også også CTG og lillens hjerte slo hardt og ujevnt men jordmor sa at prøven ble fort godkjent(rekordfort) pga det - det viset at han er sterk og aktiv. Så lenge han har det fint er jeg happy! Men det gjør jo sinnsykt vondt i beinet da, så han må gjerne skjønne at han skal ut å møte verden nå veldig snart!

Venter fortsatt her også .
Har menstermin til torsdagen og ul 2.2 så er heldigvis ikke så lenge igjen.
Har vært inne på sjekk i dag pga at lite liv og heldigvis er alt bra. Har forhøyet gallesyre som kan påvirke barnet så tar heller en kontroll for mye en for lite.
Har ny kontroll på sykehuset til torsdagen og legen har snakket om jeg muligens blir satt i gang hvis ingen ting har skjedd innen da. Er moden så er bare riene jeg venter på

Mrs White skrev:

Hegevn skrev:

Mrs White skrev:

Hegevn skrev:

Mrs White skrev:

Sniker litt jeg

Det går bra, jeg trenger en liten push når det gjelder meg :-) Vi har vært på Riksen i ettermiddag og sjekket alt mulig. Det som de fant ut av er at jeg ikke har hatt blodpropp i alle fall, så det er trolig kun en nerve som er klemt. Jeg må bare knaske paracet når ting blir for vondt, ellers er der ikke mye å gjøre. De sjekket også også CTG og lillens hjerte slo hardt og ujevnt men jordmor sa at prøven ble fort godkjent(rekordfort) pga det - det viset at han er sterk og aktiv. Så lenge han har det fint er jeg happy! Men det gjør jo sinnsykt vondt i beinet da, så han må gjerne skjønne at han skal ut å møte verden nå veldig snart!

Så bra at alt sto bra til med lille gutten masse lykke til og god bedring!

Back
Topp