Flere som fortsatt kaster opp?

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Er i uke 20+4 og opplever fortsatt kvalme, brekninger og plutselige oppkast.. Var på jobben igår og måtte dra hjem etter 2x oppkast, mild feber og andpusten de luxe... Skal til legen om en time - veldig slitsomt :( og dritt lei rett og slett :( har vært sånn i 5 mnd nå.. Ikke sm prøver å jobbe 100% men har blitt en del sykedager.

Ja jeg spyr fortsatt, spyr oftere nå enn jeg gjorde men ellers så er ikke kvalmen like intens sånn ellers og jeg kan ha en hel dag uten kvalme nå.

Fikk beskjed om å være sykemeldt noen dager, har i tillegg fått urinveisinfeksjon og forkjølelsesvirus! Så ligger rett ut med feber nå i tillegg :p men blir bra å sove noen dager nå. God bedring til alle som er kvalme ❤️

Jepp. Brekker meg mye men kaster ikke opp hvis jeg holder meg unna maten som gjør meg kvalm. Så så lenge jeg kun spiser brødmat blir det kun brekninger i blandt. Men har droppet kvalmestillende lenge nå også.. :) 20+0 idag

Jeg spyr, men er ikke kvalm. Refleksen er veldig sensitiv, kan spy ved tannpuss, hoste osv. Ikke gøy, men er glad for å slippe kvalmen.

Back
Topp