Flere som føler seg veeeldig gravide ☺️

blessed

Betatt av forumet
Det gjør jeg :joyful: Tar meg selv i å stønne å huffe når jeg skal snu meg, reise meg o.l. Føler jeg vagger når jeg går og sliter med å komme meg ut av bilen viss det er bil ved siden av :p Å er bare komt til uke 20 :D Uff må le litt av meg selv, overdriver uten å tenke over det selv :smiley-bounce022

Hehe, har begynt å merke det selv om magen ikke er særlig stor enda. Må helst sitte når jeg tar på sko, er så ubehagelig å bøye seg :-P

Kjenner litt til det selv ;p Og er bare 18+6. Haha, hvordan kommer det til å gå i sommer? ;p Tanta mi har under 1 mnd igjen og hun har hatt problemer med å få på sokker, sko osv den siste tia. Og hu er mindre enn meg, utenom rundt magen da ;p

Kjenner meg igjen ja... syns det er småtungt allerede jeg.. hehe..
Men så er det så mye liv i magen at jeg må bare nyte det... for skal bli tyngre senere ;)

Føler meg helt sprengt i magen allerede, så lurer på hvordan dette skal gå de kommende månedene....

Hahaha.. kjenner meg igjen! Jeg har blitt helt rå på stønn og huffing. Fikk høre i går at jeg har fått den klassiske gåstilen også. Ja, dette lover jo bra for de kommende månedene. :p

Begynner å kjenne på det jeg også :) Å bøye seg fremover er ikke behagelig nei, og i går kjentes magen så stinn ut at jeg nesten trodde den skulle revne :P Joa, bare 19 uker igjen :P

Å, jeg kjenner meg så godt igjen! Er såå tungt å flytte på seg i sengen/sofaen! Og å komme seg ut av bilen er utrolig vanskelig hvis det står en bil vedsiden av... Magen min er enorm, og jeg har fått flere spørsmål i det siste om jeg er dagsventende! :O

Haha..så godt å se at det er flere som føler det sånn. Jeg er en mester på stønne når jeg skal ut av sofaen, sokker tar jeg på sittende i senga, og skohornet er min bestevenn :Heartpink

Føle meg stappa! Og er begynt å bli travelt å skulle ta på seg den venstre sokken - av en eller anna grunn er det mykje lettare å ta på den høgre :shifty:

Kjenner ligamentene i magen strekker seg heftig for tiden ja så det blir noen scener i heimen når jeg skal bøye meg, eller opp og ned fra sofa/seng osv :) haha

Åh, yes! Kan ikke skjønne hvordan de rundt meg skal holde ut i 20 uker til og hvor i all verden denne svære magen skal ende opp!!!:wideyed:

Min mor gjorde narr av meg hinn dagen siden jeg stønnet og uffet meg, var jo syykt varmt, og hadde nettopp gått en lang bakke x) haha

Back
Topp