Flere som føler seg sånn?

Leari

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Septemberlykke 2021
Flere som føler seg blærk om dagen? Har en sånn knekken om dagen. Føler meg så sint og frustrert. Eksploderer for ingenting. Også føler jeg psyken er litt blærk også. Føler meg stygg og fæl. Og nesten litt oppblåst i hele kroppen så klærne passer på en måte ikke. Og jeg er bare 5+4.
Liker ikke hvordan kroppen er nå og redd for å bli større. Ikke magen men ellers.

Kjenner tårene sitter lett også pga disse følelsene jeg sitter med :(

Så er det så kjipt for man skal liksom være overlykkelig og glad for å være gravid men så kjenner man på disse følelsene.
 
Ja, jeg er 7+0. Dette er mitt andre svangerskap. Første trimester kan være et herk. Kroppen min føles så tung ut, er kjempe oppblåst, er en drage hjemme og kjempe sliten.
 
Det er også mye hormoner som sikkert påvirker hvordan en føler seg. Det kan bli lettere senere i svangerskapet selv om man blir større :)
 
Dere er ikke alene om det, er ikke den beste versjonen av meg selv jeg heller. Gutten vår trasser så sykt mye nå, og jeg har ikke den tålmodigheten jeg bruker å ha. Og alt er blæh når en er kvalm og ikke har lyst på noe. Det eneste som hjelper for meg er å prøve å holde meg litt i fysisk aktivitet og ta meg en blund de dagene det lar seg gjøre. Det blir bedre om noen uker :Heartpink
 
Back
Topp