Flere som føler seg "feite"?:/

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Har gått opp en halv kilo eller noe, men jeg føler at magefettet virkelig har tiltatt altså! 
Føler magen tyter ut:P 

Er ikke mange gangene i livet jeg har vært fornøyd med vekta altså, men etter sist graviditet hadde jeg nå klart å gå ned hele 5kg mindre enn d veide da jeg ble gravid, og var faktisk fornøyd! Men ikke misforstå, jeg er veldig inneforstått med at magen kommer og sånn og d gjør meg ingenting, gleder meg til den kommer, men nå ser d bare ut som jeg har gått opp 4 kg eller noe, og når graviditeten fortsatt er hemmelig, så føler jeg meg rett og slett bare tjukk:P

(For de som er interessert i vitale mål; Jeg er ca 162cm, veide 64,5kg før jeg ble gravid sist, 59,2 på d minste nå i d siste, og var oppe i nesten 83kg sist graviditet:)

Flere som har d sånn?? 
 
JA!
Først følte jeg meg oppblåst, men nå føler jeg meg bare feit. virker som om jeg har lagt på meg 6 kg, men KUN på magen :p er helt merkelig! skulle ta på meg en tettsittende genser igår, men måtte bytte fordi magen bare bulte ut. og da mener jeg ikke gravidmage, men bare fett :p
Er det ikke veldig tidlig å legge på seg?:p eller kanskje det bare er vi som føler oss tjukke;)
 
Skjønner akkurat hva du mener! Har gått å dratt buksa opp i hele dag (den har høyt liv) og når den går over magen så ser d greit ut, men når den sklir litt ned (som den gjør hele tiden), så buler fettet ut utafor! D var ikke sånn for noen få uker siden altså! Og sambo her er enig (ja han tørr å være ærlig:P), så jeg er ikke i tvil om at d er mer enn bare enn følelse sånn sett:P
 
Jepp, opplever det veldig for tiden, massemasse luft og litt mage"plufs".
Slitsomt, for føler jeg stadig går og drar ned toppen/gensere, og opp buksa. 
 
Haha, samme her. Det er greit fra morgenen av, men utover dagen er det som om jeg eser ut flere størrelser! Sitter med ballongmage nå, og ser ut som om jeg er 5 mnd på vei allerede
 


Lykkeliten* skrev:
Haha, samme her. Det er greit fra morgenen av, men utover dagen er det som om jeg eser ut flere størrelser! Sitter med ballongmage nå, og ser ut som om jeg er 5 mnd på vei allerede


jeg ser bare plufsete ut  

 
Huff, jo takk.. snakker rimelig plufs her også! Greit om mårran, men utover dagen eser jeg regelrett.. Gleder meg virkelig til skikkelig gravidmage kommer og erstatter! ;)
 
oh yes! Jeg er kjempe oppblåst! Er noen bukser jeg må bruke strikk i knappehullet fordi jeg ikke får de igjen. Og det er jo litt dumt, siden graviditeten er hemmelig!! Er ikke så mye å gjøre med da, så jeg trekker bare inn magen og går med litt store gensere!
 
Samme her. Jeg har en skikkelig klump på magen, og sliter fryktelig med å egentlig ha på meg vanlige bukser, da disse blir veldig ubehagelige over magen. Har også fått betydelig større bryster, så jeg har vel innsett at jeg greier nok ikke holde denne graviditeten hemmelig så fryktelig lenge..
 
Hehe, synes også at brystene har blitt større! kaaan vel være pga de er så ømme og skikkelig tunge.. men ja, de virker mye større plutselig :p sambo var i ekstase for det :p
 
HiHi, ja! Riktignok ble det lite trening i sommer, og det kom noen kg ekstra! Jeg har en jente på 3 fra før, og etter jeg fikk henne begynte jeg et nytt og bedre liv noe som resulterte i 15kg mindre etter graviditeten enn før jeg var før. Lagt stabilt på det de siste årene ;-) Forrige graviditet trente jeg INGENTING, og gikk opp 17 kg. Siden jeg er ganske treningsnarkoman håper jeg det blir litt mindre denne gangen :-D
 
føler meg veldig veldig kjukk.. Men så har eg enda litt mage etter sist graviditet som eg ikje har fått bort enda. + at no e eg blitt oppblåst så ser ut som at eg e 18-20 uke på vei :/ 
Så føle meg overhode ikje vell no førr tia :(
 
Ja veldig feit! Hjelper ikke på at man ikke har kvittet seg med  kiloene siden første runde (la på meg i ammeperioden, hurra)...

I tillegg så føles hår og hud veldig feit siden jeg er så varm!

Blæh
 
JA ! åh, så godt at der er flere !  trodde jeg hadde forspist meg elns jeg.. føler det er rå masse magefett nå, å det var det ikke for en stund siden.. å veldig oppblåst.. helt forferdelig.. blir litt deppa av det jeg.. skjønner ikke hvorfor det er sånn :S hater å se feit ut liksom.. huff.. gleder meg til gravidmagen kommer istede.. den er mye finere ;) hehe.. og håre mitt blir også fort fett for tiden.. 5 timer etter jeg har dusja er det glinsende igjen.. æsj! tørrshampo <3 
 
Oi, ja d var visst mange som føler d sånn! "Heldigvis" :)

Hjelper liksom ikke på at lysten på is også har økt betraktelig, i går hadde jeg mest lyst på saftis, d er jo bittelitt bedre enn fløteis, men d hjelper ikke når jeg dytter innpå en halv boks med Dream is etterpå:P Jaja, kvalmen kommer vel snart så får jeg litt "å gå på" :P
 


Storesøster2013?? skrev:
Oi, ja d var visst mange som føler d sånn! "Heldigvis" :)

Hjelper liksom ikke på at lysten på is også har økt betraktelig, i går hadde jeg mest lyst på saftis, d er jo bittelitt bedre enn fløteis, men d hjelper ikke når jeg dytter innpå en halv boks med Dream is etterpå:P Jaja, kvalmen kommer vel snart så får jeg litt "å gå på" :P


Hehe, er vel da jeg skal annse meg som "heldig" i og med at alt søtt smaker bleh!
Her kom kvalmen idét lillereka festet seg, uvant!
 
Jeg er så heldig at jeg slipper å gå rundt å "føle" at jeg er feit, For jeg ER nemlig feit. :-)
 
Back
Topp