Flere som føler seg elendig?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Dette er mitt 5 (!) svangerskap.
Jeg har vært kvalm de to siste svangerskapene, men denne formen nå er ekstrem. Kvalm, uggen, hodepine daglig og løs mage. (Har sjekket blodtrykk og tatt blodprøver- alt normalt sånn sett)
 
Yess henger meg på den gitt... Kjempekvalm, sover nesten ingenting og såååå trøtt!
Har litt ambivalente følelser ift at det er deilig at jeg faktisk har ferie men at jeg skal være så elendig i ferien når jeg helst bare vil kose meg med de 2 andre å komma.. Håper det gir seg snart!
 
Jepp, ble dessverre sykemeldt noen uker nå på grunn av elendig form. Kvalme og oppkast, svimmelhet og generelt utslitt. Men det eneste som hjelper litt er å ta det rolig og sove mye for min del (har ingen barn fra før). Gleder meg sånn til formen blir bedre :cool:
 
Jepp. Går rundt med en følelse av at jeg er konstant skikkelig fyllesyk :wacky:
 
Er så utrolig sliten og ustabil i magen at jeg blir gal, og vi reiser på «ferie» i helgen. Mannen skal på kurs i Oslo, så jeg og barna får bli med. Så jeg må underholde de 3 alene hele dagene, ble bestilt før jeg ble gravid.

I dag måtte jeg sove 1,5 time etter middag før jeg begynte å pakke:hilarious:
 
4. gangs her, og formen begynner å synke. Kvalm, sliten og hodepine. Får ofte blodtrykksfall og føler meg ofte svimmel. Ikke akkurat en dans på roser når man har tre andre små å ta vare på.. Var dårlig, med ekstrem svangerskapskvalme i alle de andre. Så det er ikke stort håp på bedring her.
 
Jepp drit dårlig og begynner å gå utover jobb og hverdagen nå. Utrolig kjedelig
 
Føler meg fyllesyk. Spesielt om jeg ikke får sove til jeg våkner av meg selv! Ellers er jeg veldig trøtt, alt er tiltak.. også sliter jeg med å komme meg på toalettet :(
 
Jepp, og virker som om det bare blir værre for hver dag som går også.
Er utrolig kjipt, kjenner veldig på at jeg ikke strekker til i hverdagen nå.
 
De siste dagene har kvalmen økt skikkelig, og føler meg akutt bilsyk flere ganger om dagen. Måtte nettopp stikke midt i lunsjen på jobb da jeg fikk akutt behov for å spy ,og fikk slengt ut en setning om " ...Nei, har du sett! Er klokka så mye, må nesten løpe jeg!"o_O

Uff, gleder meg til jeg er langt nok på vei til at jeg kan fortelle det til kollegane mine, så får de en forklaring på hvorfor jeg oppfører meg så besynderlig!

Ellers er det ingenting som frister lenger, unntatt fersk frukt. Er i grunn heldig som har fått avsmak på alt av sjokolade og søtsaker, men stakkars samboeren min sliter med å finne på ting til middag som ikke får meg til å spy bare av tanken.

Har også hatt problemer med søvnen. Våkner stadig kl 04 om morgenen og sliter med å sovne igjen! Blir noen litt uproduktive dager på jobb, så gleder meg til ferie da jeg kan være slapp med god samvittighet!

Har aldri vært gravid før, så litt spent på om det enda skal bli værre før det blir bedre igjen:dontknow
 
Jeg er drittdårlig, HVER dag :grumpy:
 
Jepp! Elendig form. Har lavt blodtrykk (slet med det masse i første svangerskap). Jeg har lite energi, mye andpusten og de siste dagene har matlysta vært på bånn. Lite som smaker godt og jeg sliter med å få i meg mat. Brekker meg, men ingen oppkast.
 
Trodde jeg klarte å holde kvalmen i sjakk i dag, og forsøkte meg på litt grøt nå nettopp, og tok gravid-kosttilskuddet, som pleier å holde seg nede på denne tiden av døgnet. Vel.....den følelsen når man spyr opp tran, den var helt grusomt. Anbefales ikke :hilarious::hungover:
 
Back
Topp