Flere som føler mensen bryter?

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg har gått rundt i 2 mnd nå(gutten er 2 mnd og 1 uke) og følt at mensen kommer. En del stikkinger og ubehag nede i magen. Og de typiske mens symptomene.
Nå husker jeg ikke hvordan det var for 2 år siden etter jeg fikk mon første. Da fikk jeg mensen etter 3.mnd.

Blir så paranoid på om jeg er gravid. Men det skal strengt tatt ikke være helt mulig:p hadde ubeskyttet sex da gutten var 8 uker. Hoppet av i svingen. Sjekket noen uker etterpå og testen var negativ. Men siden jeg ikke hadde noen syklus kan det ha vært for tidlig?

Har vært litt kvalm til og fra i det siste. Blir helt paranoid... Så er det flere som har menssymptomer men ikke får mensen?
 
Jeg har heller ikke fått tilbake mensen regelmessig enda og babyen er snart 4 måneder. Fikk tilbake litt 6 uker etter fødselen da jeg ikke ammer. Fikk noia da den ikke kom tilbake neste måned, men helsesøster sa at det er vanlig at den kommer også blir borte igjen 2-3 måneder. Har ei uke iløpet av måneden hvor det verker i ryggen og jeg har litt vondt slik at jeg tror jeg skal få mensen, men den har ikke kommet enda. Har tatt test et par ganger, men den har vært negativ :)
 
Høres kjent ut ja! Men håper den venter på seg en stund, fullammer.
 
Har det helt likt og er kjemperedd for å være gravid da vi var uforsiktig en gang. (Tørr ikke teste engang :p)
Får håpe det er vanlig å ha mens symptomer uten at mensen kommer.
 
Bra det er flere:p Har ikke lyst på flere riktig enda;) Ekkelt å å gå å kjenne på disse symptomene. Blir bare koko og tror jeg er gravid..

Håper jo den holder seg borte lenge lenge men har blitt lurt mange ganger nå
 
Hadde en drøm i natt om at den kom, haha. Er nok underbevisstheten min er fryktelig redd for mensen.
 
Nei , jeg fikk mensen og det noe så inni granskauen :p huff
 
Åh føler virkelig den kommer snart.. skikkelig mensmurring og rar i kroppen..
 
Følte det i cirka 2 uker før den kom. Mye murringer, klar væske som kom ut, godterisjuk og helt umettelig.

Litt greit at den kom, har blitt litt for mye godteri (og mat) den siste uken.

Blødde faktisk mindre enn forventet og ingen smerter! Hadde vært fantastisk å slippe mens smerter :)
 
Back
Topp