Flere som føler det sånn?

Mamma til 4

Elsker forumet
Jeg har Vært gravid to ganger for og tar aldri følt det sluk som nå, men jeg føler at det ikke er No der inne, redd for at babyen er død eller No :( veit ikke helt informasjon jeg føler det men det Gjør jeg :(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Huff, kanskje du burde ringe å snakke med jordmor?
Hun kan hjelpe deg.. å evnt ta deg inn å lytte etter hjertelyden så du får roet deg litt.

Er ikke godt å føle slik.
Jeg ringte føden i mitt første sv.skap når jeg ikke kjente liv. Var fryktelig godt å få kommet inn å lytte.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Jeg har Vært gravid to ganger for og tar aldri følt det sluk som nå, men jeg føler at det ikke er No der inne, redd for at babyen er død eller No :( veit ikke helt informasjon jeg føler det men det Gjør jeg :(

Føler sånn jeg og.
Skal på kontroll mandag. Blir nok en lang helg...

Der er kjedelig Ass :( var liksom bare glad og positiv de to andre gangene selv om jeg ikke hadde hørt hjertrlyd eller Vært på ul, men må føler jeg bare at det ikke er noe som lever der inne :/

Hvor lenge siden er det du hørte/ så babyen sist? Holder med resten at du burde kanskje få ringt jordmor for å få hørt hjertelyd.

Jeg ville tatt kontakt med jordmor/lege for å få tatt en sjekk, er ikke godt å gå rundt og føle det sånn...

Sent from my iPad using BV Forum

Føler heller ikke noe. Har sett knerten 2 ganger og alt har vært bra, men føler meg ikke gravid.

Blir spennende 2 uker her gitt :) JM time da :)

Off ikke gøy å føle det slik.. :( poppet pgså inn tanker hos meg om det virkelig var noe der. Kjente liv i uke 14 men så stoppet det. Så begynte jeg å drømme at babyen hadde tarmene på utsiden av magen .. :/
Var på ultralyd for et par dager siden og pustete lettet ut da jeg så bevegelser - det var det jeg kikka etter.. Hadde morkaka på fremsiden så fikk jo svaret på hvorfor jeg ikke hadde kjent noe fra den lille.

Hadde også tatt en tlf om du føler det slik gjevnlig - ikke bra å være bekymra slik :(

Jente 2010 & 2012 <3

Jeg ser bare veldig frem til 22 og 29 august :) må bare klare å vente til da ♡ det er bare en sånn ekkel følelse jeg ikke har hatt Før, den kommer sånn i ny og ne, ikke noe jeg tenker på hele tiden ♡

Jeg ser også veldig fram til OUL og JM-time om et par uker, føler meg ikke spesielt gravid lenger og synes t.o.m. magen har blitt litt mindre... mulig det bare er luft og slikt som gjør at den este ut i uke 14...? er uke 17 i dag og tror ikke jeg har kjent noe tegn til liv.

Ikke god den følelsen der... Har hatt det sånn den siste uken av ferien, 18 uker, ingen(!!!) mage, puppene er tilbake til normalen og kroppen er tung og trist.. Så var i går og lånte en doppler som jeg brukte idag, og fikk hjertelyd på øyeblikket!! Det hjalp veldig på den tunge kroppen, og til og med sambo merka det på meg når han sto opp :D Så ta deg en tur til jordmor eller en venn med doppler og hør på lyden av en frisk liten gutt/jente i magen din :) Gleden kommer, husk å pust med magen og finn det virkelig gode i livet og slutt å sammenlign svangerskapene :) Det har jeg lært, er baaare tøys ;) Alt til sin tid :)
Håper alt ordner seg for deg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Tusen takk for oppmuntring :) skal smøre meg med tålmodighet frem til ul :) orker ikke å styre for det ;) dessuten skal jeg til jordmor 22 så får bare vente til da :)

Tusen takk for oppmuntring :) skal smøre meg med tålmodighet frem til ul :) orker ikke å styre for det ;) dessuten skal jeg til jordmor 22 så får bare vente til da :)

Følte det sånn jeg også, men dagen etter at jeg klagde fikk jeg DEN bølgen med kvalme og oppkast oppi halsen. Senere på dagen fikk jeg kjenne spark også og idag har jeg også kjent liv :) Lykke til!

Følte det sånn jeg også, men dagen etter at jeg klagde fikk jeg DEN bølgen med kvalme og oppkast oppi halsen. Senere på dagen fikk jeg kjenne spark også og idag har jeg også kjent liv :) langt er du på vei? Jeg har også kjent liv men er ikke så mye enda. Tenkte ikke sånn i det hele tatt de to andre gangene :)

Back
Topp