Flere som føle/har d sånn?

• Trådstarter Trådstarter Mam
  • Opprettet Opprettet
M

Mam

Guest
D e vældi lenge sia æ å kjæresten har hatt sex no. Vi hadde ikke mye sex når æ va gravid heller, så æ trur d e sånn 6 mnd sia no. I allefall, æ kjenne æ grue mæ så til vi skal begynne på an igjen å æ e så nervøs. Ingen aning koffer sia vi har vært ilag i 6 år i januar. Å æ kan ikke fatte å forstå kossn han har klart å vært uten like lenge som mæ. Respekt til han! Føle i allefall at alt e anerledes me kroppen min å æ føle mæ fæl. Tok mæ sjøl i nakken for noen daga sia å fant ut æ skulle bade me lillingen, å da va jo kjæresten ilamme åss å fikk se mæ naken. Å han har sakt flere ganga at han har drømt "naken drømma" om åss, så han e no klar... Å æ e å d, for æ tenke på d å æ har vældi lyst. Men samtidig ikke viss dokker skjønne... Har snakka litt me mamma om d hær. Å ho sir at vi må bare hoppe i d jo før jo bedre, å vi må ta åss tid til å være kjæresta å ikke bare foreldre. Å æ trur å at jo lenger vi vente, jo værre blir d...

Jeg var også nervøs, men det var mer fordi jeg var redd for at det var forandring nedentil.
Men tenkte også at det bare var å hoppe i det, så etter seks ukers kontrollen prøvde vi oss igjen og alt var som før :)
Men han hadde sett meg naken omtrent hver kveld og vi hadde sex to uker før fødsel så hadde ikke gått så lang tid.
Tror at jo lenger en utsetter det og jo mer en tenker på det jo større blir bekymringen. Vi kvinner har vell en vane til å overtenke ting noe som psyker oss ned.

Kjenner til den;) viktig å ikke spenne seg å være redd når du først er igang.. Bare ta d med ro første gang så kan d hende d går over all forventning.. Med mi første venta jeg i 8 uker etter fødsel men da var d så vondt at d ble flere mnd til neste gang.. Men da var d greit igjen..
Spent på denne gangen jeg også siden jeg ble sydd så mye men er vel bare å hoppe i d å prøve;)

Vi hadde ikke sex under hele graviditeten , men 4 uker etter fødsel så slutter jeg å blø. Og da var det veldig deilig med sex og nærhet igjen :) litt "slapp " der nede, men det går seg til bare det får litt tid på seg ;) ;)
Ikke var det vondt heller :)
Så bare hopp i det, ta det heller litt forsiktig :)

Er selv svært nervøs med tanke på sex. Vi hadde da sex hele graviditeten, og prøvde oss 3 uker etter fødsel. Det gjorde så vondt at vi ikke kunne fullføre (eller begynne med andre ord), og nå i ettertid har vi ikke fått tid. Har lyst, men ikke så lyst til å prøve igjen samtidig.

Kroppen min er lite delikat etter at babyen kom ut, men trur ikke mannen min tenker over det, og tviler mannen din tenker så mye over det heller. Han vet at kroppen din har vært igjennom noe stort, og at det vil ta tid før den "kommer tilbake til normalt". Du har tross alt gitt han ett barn, trur nok han setter svært stor pris på det :)

Hopp i det om du har lyst :) det er lovt til å være nervøs :)

Han lille krever så mye at vi ikke har hatt sex siden graviditeten, og mini er 13 uker.. I tillegg var det bare en gang den siste måneden tror jeg. Nå føles det som det har gått så lang tid at jeg ikke vet hvordan man gjør det lengre :P

Forstår at du føler slikt, og du er ikke alene om det.

Vi hadde sex igjen etter 3 uker, og det gikk veldig fint, ikke vært noe problem, brukte glidemiddel for sikkerhetsskyld.

Dere trenger jo ikke begynne rett på, kan heller starte rolig med å bare kose dere, ta på hverandre og slikt, slik at du blir avslappet og tryggere med din egen kropp og de forandringene som er kommet :)

Godt æ ikke e aleina om d! Mannen kom hjem fra jobb igår, men no e han blitt syk! :( så må nok vente litt til. Han va borte hele uka, så æ kjente d kribla i magen no når han sku komme hjem å vi hadde planan klar. Har aldri vært flink å ta initiative eller prate om sex sånn face to face. Så æ sendte han rett og slett mld når han va forn på jobb å skreiv bare at no e no æ klar for kjæreste tid ijæn. Å da fikk æ stoore smile ansikt tilbake :) så æ håpe han blir frisk snart, for æ kjenne æ treng kjæreste tid å kos no!

Vi hadde ikke sex under hele graviditeten , men 4 uker etter fødsel så slutter jeg å blø. Og da var det veldig deilig med sex og nærhet igjen :) litt "slapp " der nede, men det går seg til bare det får litt tid på seg ;) ;)
Ikke var det vondt heller :)
Så bare hopp i det, ta det heller litt forsiktig :)
Endelig fikk vi prøvd åss! :D d va ingenting å være nervøs for å d va ikke ondt å d va bare så godt å være nær på den måten ijæn. Ikke va æ "slapp" heller. Han sa æ va nesten altfor trang tidligere, å no va d liksom mere normalt. Så d va godt å høre :)

Back
Topp