Flere som får to tette?

Livlig :-)

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Her blir det 16mnd mellom mine to hvis alt går bra.
Flere som får to tette? Har dere tenkt på hvordan dere skal forberede dere? Blir vel nok å henge fingrene i tipper jeg, så om noen har tenkt ut noe lurt?

Blir 26mnd mellom her, vet ikke om man kan kalle de for tette?

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Her blir det og 16 mnd mellom dem :) grugleder meg litt, men satser på at det går bra ;)

Har ei som er født i september og termin 7 januar

16 måneder er det mellom meg og min søster, og vi er så nære hverandre! :) helt topp!! Jeg ville gjerne hatt mine tettere, men fikk ikke klaff før nå; 22 måneder imellom. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

16 måneder er det mellom meg og min søster, og vi er så nære hverandre! :) helt topp!! Jeg ville gjerne hatt mine tettere, men fikk ikke klaff før nå; 22 måneder imellom. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det som er planen her også, at de har lekekamerater i hverandre. Håper bare at det klaffer.
Er 6 år mellom meg og min søster, og vi har ikke hatt ordentlig nært søskenforhold før voksen alder. Jeg var den plagsomme lillesøstra som hun helst ville slippe unna :-D

Ja. Har to fra før. Og yngste er nå 10 mnd :p eldste er 4.

Absolutt ikke planlagt . Men en glede :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ganske nøyaktig to år. Også 2,5 opp til eldstemann. Hoi, svett!

Blir to tette her også! Første et født i mai 2013 og har termin slutten av desember/begynnelsen av januar (får vite mer 31 mai :D )

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

28 mnd imellom her, jeg vet ikke om det antas som kort tid imellom eller ikke?
Hvordan vi forbereder oss? Det tar vi på sparket! Småen er for liten til å skjønne at en lillesøster eller lillebror er på vei, men vi kommer til å passe på oppmerksomheten og gi han like mye tid uansett om ett annet barn kommer. Vil ikke at han skal føle seg utestengt, så han skal få være med på alt og bli inkludert :)

Samme her. Har en gutt fra før født i november 2012, og termin 16. Januar. Tett nok for meg ;)

Jeg håper på det samme. 26
Mnd om februar klaffer :) perfekt det vel!

Første er født i juli 2013, så hun er 10 mnd nå, så hvis den nye kommer til termin blir det 18 mnd mellom. Det hadde blitt 14 mnd mellom om vi hadde fått det til på første forsøk. Nå blir det 2 skoleår hvis jeg føder i januar, men bare 1 skoleår om det skjer noen dager for tidlig. Fødte 3 dager før termin med første, så dette blir spennende. Termin er 2. Januar :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg har to tette, 16mnd mellom de.
Og det er aldeles helt fantastisk.
Nå har de alltid sovet godt om natta da, og vært noen enkle barn.

26 mnd her og november 2012 og 18. Januar 2015... blir veldig spennende. Men lurer jo på om man trenger søskenvogn o.l. hva tenker dere??

26 mnd her og november 2012 og 18. Januar 2015... blir veldig spennende. Men lurer jo på om man trenger søskenvogn o.l. hva tenker dere??

Det har jeg også tenkt på.. Blir ikke helt enig med meg selv, men heldigvis ganske god tid på å finne det ut :)

Back
Topp