Flere som får to tette? Eller har to tette?

Så bra! Kjenner jeg gleder meg. Er så mange år mellom meg og de andre søskene mine, så har praktisk talt vokst opp som enebarn. Tror det må være godt å ha noen du er så nær å kan dele oppveksten med [emoji173]️ selv om det er naturlig å krangle og være uenig også [emoji87]

Kan nok være bra begge deler.
Jeg og mine søsken er ganske tett. 3 år og 2 mnd mellom broren min og meg, med en søster imellom som er 11 mnd yngre enn eldste.
Da vi var yngre var det alltid de to mot meg, men etterhvert som vi ble eldre har søstra mi og jeg hatt bedre forhold. Vi er veldig forskjellige i personlighet da.

Også ser jeg for meg at det er annerledes når det er 2 enn 3.
 
Kan nok være bra begge deler.
Jeg og mine søsken er ganske tett. 3 år og 2 mnd mellom broren min og meg, med en søster imellom som er 11 mnd yngre enn eldste.
Da vi var yngre var det alltid de to mot meg, men etterhvert som vi ble eldre har søstra mi og jeg hatt bedre forhold. Vi er veldig forskjellige i personlighet da.

Også ser jeg for meg at det er annerledes når det er 2 enn 3.

Ja, ser den! Vi er også veldig forskjellige [emoji4]

Sant, vi har ikke planer om flere. Det kan selvfølgelig endre seg, men i utgangspunktet blir det ikke flere enn 2 barn [emoji4]
 
Ja, ser den! Vi er også veldig forskjellige [emoji4]

Sant, vi har ikke planer om flere. Det kan selvfølgelig endre seg, men i utgangspunktet blir det ikke flere enn 2 barn [emoji4]
Blir nok ikke flere her heller. Var i utgangspunktet ferdig da lillebror ble født, men fordi det ikke gikk så bra så var vi begge enige om at vi vil ha en til. Ønsker oss to levende barn [emoji173]
 
Blir nok ikke flere her heller. Var i utgangspunktet ferdig da lillebror ble født, men fordi det ikke gikk så bra så var vi begge enige om at vi vil ha en til. Ønsker oss to levende barn [emoji173]

Klart, når slike ting rammer så kan planene raskt endre seg [emoji173]️
 
Back
Topp