Flere som får matkasse på døra?

Enogenertre

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Junilykke2018
Jeg må bare ærlig innrømme, at selv om vi bare er 2 voksne, så er dette så fantastisk deilig om dagen!
Samboeren min er ikke akkurat den beste kokken i verden... Og eier over hodet ikke fantasi når det kommer til middagsmat! Hadde han fått velge hadde vi hatt stekt laks, sei og koteletter, selvfølgelig servert med kokte poteter, tørr stekt og uten saus!
Så nå som jeg egentlig ikke har noe fantasi igjen når det kommer til hva vi skal ha til middag, er det fantastisk deilig at noen andre har bestemt menyen for uka og at jeg får alle ingredienser med oppskriftshefte levert på døra! :D Og så lenge samboeren legger ting på plass, så klarer han faktisk å lage denne maten!! ;)
Og jeg er sikker på at jeg sparer penger på det nå som jeg er gravid også... For det er alltid såååå mye jeg får akutt lyst på når jeg går i en matbutikk om dagen :P

Har lurt litt på å skaffe oss sånn vi også, men har hørt så mye forskjellig om hvordan folk opplever det. Vi er jo over gjennomsnittet glad i mat ( :rolleyes: ), og iallefall nå som jeg er så kresen i min graviditet, så er jeg redd jeg ikke hadde vært fornøyd. Har hendt jeg har begynt å gråte, fordi sambo har handlet middag som ikke er "idag-mat". :rolleyes:

Har lurt litt på å skaffe oss sånn vi også, men har hørt så mye forskjellig om hvordan folk opplever det. Vi er jo over gjennomsnittet glad i mat ( :rolleyes: ), og iallefall nå som jeg er så kresen i min graviditet, så er jeg redd jeg ikke hadde vært fornøyd. Har hendt jeg har begynt å gråte, fordi sambo har handlet middag som ikke er "idag-mat". :rolleyes:
Jeg og er blitt veldig sær på hva jeg vil ha når, én dag ønsker jeg ditt og neste dag datt. I dag ble det fiskekaker i brun saus med kålstuing, gulrot, makaroni og potet. Tror ikke jeg har spist det på 15 år, men i dag måtte jeg ha akkurat det ;) Ikke lett å planlegge ;)

Jeg og er blitt veldig sær på hva jeg vil ha når, én dag ønsker jeg ditt og neste dag datt. I dag ble det fiskekaker i brun saus med kålstuing, gulrot, makaroni og potet. Tror ikke jeg har spist det på 15 år, men i dag måtte jeg ha akkurat det ;) Ikke lett å planlegge ;)
Hahaha, godt jeg ikke er alene. :D
Har jo handlet inn til den Chili con carnen jeg skulle lage på fredag. Men chiliene ligger nå der og råtner. :p
Men nei, går ikke an å planlegge sånn som det er nå iallefall!

Jeg er allergisk mot mat som er utenfor det som anses å være normalt å være allergisk mot, så uansett hvor mye jeg vil ha matkasse, kan jeg ikke få det :P
Noen ganger skulle jeg ønske jeg bare var kresen, sånn at jeg kunne kjøpe alt mulig og pelle av det jeg ikke likte i steden for å måtte takke nei til alt mulig fordi jeg ikke tåler ;)

Ser for meg at dagen hadde blitt lettere med en matkasse, for mannen i huset svarer stort sett "nja, det hadde kanskje gått an" hvis jeg foreslår mat og så sier han ikke mer, så jeg blir sprø!

Jeg fikk min første matkasse levert på døren for en halvtime siden! Er så spent og gleder meg til middag i morgen :D Har cøliaki, så har prøvd meg på esken fra Adams matkasse som er fri for gluten, melk og egg. Har troa på at man sparer penger på det altså. (Og vi er også bare 2 voksne)
:)

Er det ikke litt spesielle ting i den kassa? :-) Liker best sånne vanlige middager og ikke noe sånn fancy greier :-)

Jeg må ærlig innrømme at jeg hat valgt Super Express kassa til Godt levert nå... Der føler jeg at jeg får mest "vanlig" mat og så blir maten fort ferdig... For når jeg blir sulten om dagen, skulle helst middagen ha stått på bordet for en halv time siden :P
Også jobber samboer litt ujevnt... Og når klokka bikker 18 er ikke jeg mye hypp på å stå lenge på kjøkkenet... ;)
Har prøvd flere andre kasser også og vi er veldig fornøyde. Avbestiller de kassene jeg ser at vi ikke liker ting (samboer kan være litt kresen i blant)!

De levere ikke hit. Typisk! Skulle ønske de gjorde det,for da hadde jeg bestilt!

Vi sluttet med det fordi vi ikke syntes maten var spennende. Og vi endte ofte opp med å kaste halvparten for det ble liggende for lenge. Med tror det varierer fra de ulike leverandører og det som ikke passer for oss kan funke supert for andre. :-)

Back
Topp