Flere som er .....

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
... lykkelige for tida?

Jeg er så fornøyd med endelig å ha kommet igang med studier igjen, få mer rutine i hverdagen, og se at vesla vokser opp. Trodde ikke det skulle bli så bra å starte opp igjen! [8D]
Er selvfølgelig også lykkelig med sambo, og alt ser bare så veldig bra ut! Gleder meg over hverdagen med familien jeg elsker over alt på jord.
Og selv om det er krevende å være student, og småbarnsforelder, ville jeg ikke gjort noe annet. For jeg vet at om det er et eller annet, stiller sambo opp, 110 %.

Eneste minuset er lite penger, men når jeg har alt det andre, betyr det ingenting! [;)]

Dette blir et fantastisk år! [:)]
Flere som har det sånn?

Er det ingen som er fornøyde her? [8D]
Ingen som har begynt på studier, ny jobb eller noe?

Ingen som synes det er herlig kanskje? [:D]

jeg er overlykkelig for tiden[:D] ser ut som alt går vår vei nå[:D] hurra hurra hurra!!!

jeg er gravid[:D][:D] hurra hurra hurra.. vi vant på lotto for ett par helger siden[:D][:D] dobbelt hurra. for det passa sinnsykt godt siden vi nå er gravide[:D][:D] sjefen min har lagt alt på ett fat til meg i tilfellet jeg blir mer sykemeldt[:D][:D] de kommer å asfalterer innkjørselen vår i morra...[:D][:D] og ei velig god veninne av meg er også gravid og har termin bare 4 dager etter meg[:D][:D][:D] og jeg skal på ul på fredag for å finne ut hvor mange huleboere det er i magen min[:D][:D][:D] så jeg bare går rundt å smiler for tiden jeg[:D][:D]

Kan ikke klage nei....Har hus,jobb,samboer,og herlige unger...Så kan ikke bli mere lykkelig....Og er fortsatt like forelsket i sambo som jeg var når jeg treff han for 2 1/2 år siden,og det er deilig det!!

Back
Topp