Flere som er

Det er litt opp og ned med trøttheten. Noen dager er jeg kjempetrøtt andre er jeg full av energi :) Håper det blir flest dager med masse energi ;)
Legger meg tidlig i ukedagene da, eldste skal på skolen og må opp 06.45 :O

Jeg er kjempe trøtt, så trøtt at jeg ikke har lyst å forlate sofaen... Blah! Gleder meg til energien tar seg opp!

Jeg har blitt sinnsykt lat da, teller det som symptom?:D Prøver å bruke det som argument her hjemme for å forsvare sofasittingen min, men samboeren kjøper det ikke helt:hilarious:

Jeg har blitt sinnsykt lat da, teller det som symptom?:D Prøver å bruke det som argument her hjemme for å forsvare sofasittingen min, men samboeren kjøper det ikke helt:hilarious:

Hahaha :D Lathet er definitivt et symptom man bør ta på alvor syns jeg.

Gi....meg....energi! :p er det mulig å være så enormt trøtt og sliten..:p

De siste dagene har vært helt forferdelig. Humørsvingninger til tusen og så usigelig trøtt! Lagt meg kl 20 de siste kveldene. 5+3. Kan ikke huske jeg ble så sliten så tidlig i forrige svangerskap. Har vel fortrengt det...hehe

Ikke så trøtt enda. Veldig sliten, men det var mye verre sist, så regner med at det kommer om en uke eller to.

Jeg merket trøttheten før jeg fikk positiv test! Flere kvelder jeg sovna på sofaen, og det har ikke skjedd siden sist jeg var gravid :p

Gjett om! Men jeg er hjemme i mammaperm, så ikke noe tid til søvn gitt. Og nok å gjøre på kveldene :)

Gjett om! Men jeg er hjemme i mammaperm, så ikke noe tid til søvn gitt. Og nok å gjøre på kveldene :)

Ja men tror det heller er lillejenta sin feil :p våknet hver natt denne ukå! Men den andre trøttheten kommer vel sigende etterhvert den også :)

Høres ut som dere har en baby fra før dere og. Hvor gamle er de? Jeg har en på 11 måneder, og er kjempespent på hvordan det vil gå å ha to så tette. Prøvde dere med vilje å få to så tette?

Høres ut som dere har en baby fra før dere og. Hvor gamle er de? Jeg har en på 11 måneder, og er kjempespent på hvordan det vil gå å ha to så tette. Prøvde dere med vilje å få to så tette?

13 mnd gammel :) så ikke så veldig baby lenger hehe :) men er sent ute med tenner så det plager henne veldig om nettene for tiden :) ja begynte aldri på pillen igjen etter forrige svangerskap så ville ha dem tett :)
Var det planlagt hos dere?

Har ei på 11 mnd selv ;) ja vi prøvde å få to så tette med vilje :) fryseforsøk ;)

13 mnd gammel :) så ikke så veldig baby lenger hehe :) men er sent ute med tenner så det plager henne veldig om nettene for tiden :) ja begynte aldri på pillen igjen etter forrige svangerskap så ville ha dem tett :)
Var det planlagt hos dere?

Er ikke så stor forskjell på våre da. :) Slitsomt med tenner ja. Vi har hatt en lang periode nå med tett nese, og nå ser jeg at det er like før fortennene kommer, så da blir det vel enda en periode med lite søvn. Snart skal pappaen i permisjon da, så da tar han henne om natta. :)
Det var ikke planlagt, men kan jo ikke akkurat si at det var en overraskelse... Var litt uforsiktig, også tenkte vi at det skjer sikkert ikke siden det tok så lang tid med begge de to forrige. Men samtidig var det ikke krise om det kom en til. Ble bare litt mer tett enn vi hadde tenkt. :D Veldig spent på hvordan det vil gå... Vi har jo en på 3,5 år i tillegg og er i ferd med å kjøpe et stort hus hvor vi må pusse opp litt.

Har ei på 11 mnd selv ;) ja vi prøvde å få to så tette med vilje :) fryseforsøk ;)

Å, så gøy da. :) Når er hun født? Vesla er født 18. oktober. Det blir gøy å følge dere som har like tette som meg selv, og dele hverandres erfaringer og utfordringer. :)

Er ikke så stor forskjell på våre da. :) Slitsomt med tenner ja. Vi har hatt en lang periode nå med tett nese, og nå ser jeg at det er like før fortennene kommer, så da blir det vel enda en periode med lite søvn. Snart skal pappaen i permisjon da, så da tar han henne om natta. :)
Det var ikke planlagt, men kan jo ikke akkurat si at det var en overraskelse... Var litt uforsiktig, også tenkte vi at det skjer sikkert ikke siden det tok så lang tid med begge de to forrige. Men samtidig var det ikke krise om det kom en til. Ble bare litt mer tett enn vi hadde tenkt. :D Veldig spent på hvordan det vil gå... Vi har jo en på 3,5 år i tillegg og er i ferd med å kjøpe et stort hus hvor vi må pusse opp litt.

Hehe, 3 barn og oppussing! Høres ikke akkurat ut som paradis. Men alt lar seg jo gjøre :) vi har også et hus som må fikses litt her og der, men er heldigvis ferdig med de store tingene som bad, kjøkken og stue. Bare noen soverom som gjenstår :)

Back
Topp