Flere som er

Det er helt ille.. Får ikke gjort noen ting :/

Jaaaa :p sov fra 22.00-08.30 i natt, kjørte 5åringen i bhg og dro hjem og la meg og sov til 14.00 :o skulle på aftenvakt 14.30 så flaks jeg våknet 14.00 :D

Ja, helt vanvittig! Sitter og gaper så høyt at folk nesten kan se middagen min fra i går :p føler jeg kan sove døgnet rundt! :p

Jaaaa :p sov fra 22.00-08.30 i natt, kjørte 5åringen i bhg og dro hjem og la meg og sov til 14.00 :o skulle på aftenvakt 14.30 så flaks jeg våknet 14.00 :D

Flaks ja!! Jeg har hjemmekontor.. Drit skummelt.. Sovner hele tide. :o

Ja men tror det heller er lillejenta sin feil :p våknet hver natt denne ukå! Men den andre trøttheten kommer vel sigende etterhvert den også :)

Har ikke vært det før i dag. I dag vil jeg bare sove :p De andre dagene har jeg vært veldig våken.

Jeg er kjempe trøtt! Kan ikke huske at jeg var så trøtt og sliten under første svangerskap! Hva skjer liksom? :/

Jepp! Også så sliten.. håper ikke det blir så ille som første svangerskapet... Da hadde jeg dager jeg måtte velge om å vaske kroppen eller håret fordi jeg ikke orket å tørke begge dela. ..:p

Ekstremt trøtt, mem sliter med å sove.. dårlig kombo!

Jeg er egentlig ikke særlig trøtt, kanskje litt mer sliten men sover ikke mer enn vanlig. Synes det er litt rart, for mener å huske at intens trøtthet kom veldig tidlig sist:p Når begynte trøttheten hos dere da? Jeg er 4+1 i dag.

Jeg er egentlig ikke særlig trøtt, kanskje litt mer sliten men sover ikke mer enn vanlig. Synes det er litt rart, for mener å huske at intens trøtthet kom veldig tidlig sist:p Når begynte trøttheten hos dere da? Jeg er 4+1 i dag.

Jeg et bare 3+4 :o

Back
Topp