Flere som er

Emani82

Elsker forumet
Dårlige bare på kvelden? Er helt fin i formen på dagen.. Men så fryktelig kvalm og uggen på kvelden.. Tyder på gutt sier dem;)

Føler meg egentlig ganske uggen hele dagen.
Men er verre på morgenen og kvelden.:-/

Ja nesten :D

Er ikke morgenkvalm, men utpå dagen blir det bare verre. Det å være morgenkvalm tror jeg egentlig bare er en myte hehe

Hos meg er det verst på natten, kan våkne av at jeg er døds kvalm.
Ellers er jeg litt små kvalm hele dagen. 

jeg er også mest uggen på kvelden/sen ettermiddag. Merker ingenting om morningen.  Var ikke morgenkvalmen med de to andre barna mine. ( gutter begge to) 

har ikke merka noe enda.. bortsett fra bittelitt i dag tidlig når jeg våknet, men varte bare 5 min ca..

opp og ned, men stortsett værst om morgenen og kvelden..

Sist var jeg kvalm hele dagen. Det verste begynt rundt 6-7 uker.. Og det sluttet ikke før uke 16-20 en gang.

Nå kjenner jeg en svak uggenhet hele tiden. Har gjort det siden i går ettermiddag. Husker det var sånn før kvalmen slo til sist at jeg kjente det svakt noen dager.. Håper ikke det blir likt. Det var så fælt!!

Har vært dårlig hver dag i en uke nå... Kommer på ettermiddagen og varer hele kvelden og natten, sover kjempedårlig. Er så kvalm hele tiden, hater det...!!

Var ikke kvalm i mitt førrige svangrskap, kanskje det er en gutt i magen :-) 

Jeg har nada tro på kjerringrådene som tyder på gutt eller jente:p Jeg hadde hypermesis med gutten vår sist. Det varte mildt sagt døgnet rundt;) Jeg har nå gått inn i uken hvor jeg begynte med kvalmen sist. Er veldig spent. Men, husker ikke når lukten begynte!? Den er jo med å forsterke kvalmen. Nå har jeg byer med kvalme, og helst under måltider. Praktisk!;)

Her er det kvalme og ekstrem sensitiv ift lukter fra jeg står opp til omtrent kl 18 på kveldene. Da kan jeg begynne å spise noe, det andre tidligere på dagen kommer bare opp igjen.. Etter denne påsken skal jeg aldri spise lammelår igjen, verste lukten evver! Rosemarin - usj!! Så her går d i bolle eller kjeksspising. Alt annet lukter så forferdelig!!

Men jeg håper jo at dette fortsetter da, at jeg ikke har mista! :/

dritkvalm om morgenen før jeg har fått i meg mat... når jeg har klart å presse ned et tørt knekkebrød, gir det seg, men kommer tilbake for fullt på kvelden/natten.... Forrige gang merket jeg ingenting til kvalme, hadde kun(!) halsbrann og bekkenlåsning fra ca uke 17... Dere som har vært kvalme før, gir det seg etter uke 12?

*bankiborde* denne gang er jeg ikke kvalm. Men han første spydde jeg fra uke 14-16 hele døgnet og forsvant lika fort så det kom. Me tøtta spydde jeg før jeg tok testen te den dagen jeg reiste inn å ble satt i gang.

Back
Topp