flere som er..

MaritS

Glad i forumet
..svært lettrørte for tiden? :p
Jeg var i bryllup i går, tårene trilla stort sett hele gudstjenesten, og under alle talene:p Jeg er ikke så lett rørt til vanlig, men nå for tiden er jeg helt ekstrem!

Ja [8D] å er ille til vanlig også, hormonene hjalp ikke akkurat [8D]

hehe,ja,er helt vanvittig!! kan tenke på enkelte ting,gjerne da med jentungen, så må jeg svelge hardt for ikke å begynne å hikste [8D] hehe,litt artig men litt plagsomt,spesielt når man er i situasjoner hvor det ikke passer seg[;)]

hehe JEPP [8D] griner for alt på tv omtrent..
også var jeg i bryllupp til besteveninnen min da jeg var 7 uker ca og jeg har aldri grene så mye før, klarte ikke holde noe tilbake under taler og diverse [8D]

ja jeg var også i bryllup i går å tårene trillet hele kvelden[:)]og ikke minst når jeg ser tv! av og til vet jeg ikke helt va jeg gråter av engang, å det gjør jo sambo litt fortvila,trur han har gjort noe galt stakkars[8D] 

ORIGINAL: **Camilla**

hehe,ja,er helt vanvittig!! kan tenke på enkelte ting,gjerne da med jentungen, så må jeg svelge hardt for ikke å begynne å hikste [8D] hehe,litt artig men litt plagsomt,spesielt når man er i situasjoner hvor det ikke passer seg[;)]

Hehe, kjenner meg igjen i denne ja... [8D]

Høres litt kjent ut ja[:)]

ORIGINAL: Rappo

Høres litt kjent ut ja[:)]

sign[;)]

ORIGINAL: SunShin

Signerer på det sterkeste.... Tuter bare av ting jeg leser her inne f.eks, som egentlig ikke er noe rørende eller noe... [8|] [;)]

ORIGINAL: SunShin

signerer den, er veldig lettrørt til vanlig :P

Jepp, kjenner meg så absolutt igjen der. Blir rørt av det meste virker det som....bra jeg ikke er alene om det [;)]

Back
Topp