Selveste Kråka
Elsker forumet
Jeg får ikke sove.... [&:] Våknet etter ca 1 times søvn av halsbrann (!), sto opp og måtte spy.. Nice...
Hvorfor er DU våken nå??
Hvorfor er DU våken nå??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bouncing Buttplug
ORIGINAL: Selveste Kråka
Hæ? Gratulerer med dagen??? [:D]
Munter hadde et innlegg om at hun hadde bursdag idag (28.des), så jeg gratulerte med dagen..
Nå ser det jo bare ut som jeg er gal og snakker med meg selv.. Men JEG har jo ikke bursdag før i april!..[>:]
ORIGINAL: Fly
halsbrann og vondt i bekkenet om jeg legger meg i sengen, vil heller sitte trøtt i sofaen da [8D]
halsbrann og vondt i bekkenet om jeg legger meg i sengen, vil heller sitte trøtt i sofaen da [8D]
Uke 28 hørtes mer ut som en passende tid å ha halsbrann på... IKKE i uke 12!! (Sist fikk jeg det ikke før jeg var rundt 30 uker...)
Uke 28 hørtes mer ut som en passende tid å ha halsbrann på... IKKE i uke 12!! (Sist fikk jeg det ikke før jeg var rundt 30 uker...)
Ja, heldige deg, var var tidlig å begynne å få det! Håper ikke det er noe som varer svangerskapet ut for deg, misunner deg ikke gitt [&:]
ORIGINAL: Mariemor1
jeg sov for lenge i dag.. og om få timer skal jeg kjøre bestefar til legen[:'(][:'(][:'(] kanksje bare holde seg våken..
ORIGINAL: nemi.marselia
Er våken ja, har en så ekstremt med hodepine jjeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Er 3 dagen nå med den
ORIGINAL: Regan
Oda er veeeldig plaget med vannkoppene....
bør virkelig virkelig sove [8D]