Flere som er våkne???

Selveste Kråka

Elsker forumet
Jeg får ikke sove....  [&:]  Våknet etter ca 1 times søvn av halsbrann (!), sto opp og måtte spy.. Nice...

Hvorfor er DU våken nå??

huff da!!

God bedring[:)]

Jeg er våken fordi jeg ikke har giddi å lagt meg.
Sitter å tenker, blir alltid litt trist når jeg har bursdag.
(har bursdag 28 desember).

Hæ? Gratulerer med dagen??? [:D]

halsbrann og vondt i bekkenet om jeg legger meg i sengen, vil heller sitte trøtt i sofaen da [8D]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Selveste Kråka

Hæ? Gratulerer med dagen??? [:D]

Munter hadde et innlegg om at hun hadde bursdag idag (28.des), så jeg gratulerte med dagen..
Nå ser det jo bare ut som jeg er gal og snakker med meg selv.. Men JEG har jo ikke bursdag før i april!..[>:]

...og jeg har ikke før i september... [:D][:D]
Håper munter får en fin dag iallefall [;)]

ORIGINAL: Fly

halsbrann og vondt i bekkenet om jeg legger meg i sengen, vil heller sitte trøtt i sofaen da [8D]

Uke 28 hørtes mer ut som en passende tid å ha halsbrann på... IKKE i uke 12!!  (Sist fikk jeg det ikke før jeg var rundt 30 uker...)

Uke 28 hørtes mer ut som en passende tid å ha halsbrann på... IKKE i uke 12!!  (Sist fikk jeg det ikke før jeg var rundt 30 uker...)

Ja, heldige deg, var var tidlig å begynne å få det! Håper ikke det er noe som varer svangerskapet ut for deg, misunner deg ikke gitt [&:]

jeg sov for lenge i dag.. og om få timer skal jeg kjøre bestefar til legen[:'(][:'(][:'(] kanksje bare holde seg  våken..

Ja, heldige deg, var var tidlig å begynne å få det! Håper ikke det er noe som varer svangerskapet ut for deg, misunner deg ikke gitt [&:]

Satser på at dette var et engangstilfelle!!!! Ble bedre da jeg fikk kastet opp!! [;)]

ORIGINAL: Mariemor1

jeg sov for lenge i dag.. og om få timer skal jeg kjøre bestefar til legen[:'(][:'(][:'(] kanksje bare holde seg  våken..

Kanskje like greit, om du har mulighet til å sove etterpå. [:)]

Tid for LOTR To Tårn nå [8D]

Jeg spiller escape... [8D]

Oda er veeeldig plaget med vannkoppene....

Er på nattevakt...

har fortsatt ikke sovnet...[:'(]

bør virkelig virkelig sove [8D]

ORIGINAL: nemi.marselia

Er våken ja, har en så ekstremt med hodepine jjeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Er 3 dagen nå med den

Huffda, masse god bedring til deg.

ORIGINAL: Regan

Oda er veeeldig plaget med vannkoppene....

Auda. Her har jeg fått besøk i stua av snuppa, hun har masse brannkopper, og hele nesa er et væskende sår innvendig, er jo sååå vondt.[:(]
I tillegg har hun store sår bak ørene og hele ansiktet er bare masse sår. Vi trodde først hun hadde vannkopper, men var hos legen idag (igår) og fikk antibiotikakur til henne.
God bedring til Oda!
Har August også vannkopper??

bør virkelig virkelig sove [8D]

Ja, skal snart ta med meg snuppa ned og prøve å sove noen timer....

Back
Topp