Har den siste uka blitt mer kvalm, innimellom oppkast om morgenen. Kaldsvetting og veldig ubehag.. flere? Er i uke 34 og kan ikke huske dette fra de forrige svangerskapene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tungpusten, ja.. Kan sitte helt rolig i sofaen og så slår plutselig "kolsen" til...Jeg har forsåvidt vært kvalm og kastet opp hele tiden, men det har blitt mye verre igjen de siste par ukene. Blir også mer tungpustet og mer svimmel. Dessverre er vel det helt vanlig på slutten av et svangerskap.
Jeg har det helt likt! Har flimret foran øynene hele svangerskapet, men nå i deg siste har det kommet oftere. Går heldigvis fort over hvis jeg ligger med øynene lukket i 10-15 minutter.Har heldigvis sluppet unna kvalme i hele svangerskapet, men blir fort sliten og får hodepine, og kan begynne å flimre foran øyenen av og til uten at jeg føler meg svimmel... Litt merkelig, men snakket med jordmor om det og det var vist ganske vanlig, og ikke noe å bekymre seg over for alle prøvene mine så fine ut heldigvis!
Samme her, må bare sette/legge meg ned litt og slappe av så gir det seg heldigvis fort Men er bare 4-5ganger jeg har opplevd det nå den siste måneden.Jeg har det helt likt! Har flimret foran øynene hele svangerskapet, men nå i deg siste har det kommet oftere. Går heldigvis fort over hvis jeg ligger med øynene lukket i 10-15 minutter.