flere som er uvel..?

2jenterog1til?

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Har den siste uka blitt mer kvalm, innimellom oppkast om morgenen. Kaldsvetting og veldig ubehag.. flere? Er i uke 34 og kan ikke huske dette fra de forrige svangerskapene.

Har hatt snev av det ja, dårlig form... Husker det fra sist også. Er dessverre ikke uvanlig visst.... :rolleyes:

Ja... Mye kvalm og følelsen av å være skikkelig uvel. Rar i hode og blir fryktelig varm. I dag har jg ligget på soverommet med vifta i bare undertøyet :p

Jeg har forsåvidt vært kvalm og kastet opp hele tiden, men det har blitt mye verre igjen de siste par ukene. Blir også mer tungpustet og mer svimmel. Dessverre er vel det helt vanlig på slutten av et svangerskap.

Jeg har forsåvidt vært kvalm og kastet opp hele tiden, men det har blitt mye verre igjen de siste par ukene. Blir også mer tungpustet og mer svimmel. Dessverre er vel det helt vanlig på slutten av et svangerskap.
Tungpusten, ja.. Kan sitte helt rolig i sofaen og så slår plutselig "kolsen" til...

Sliter med å være veldig varm dag som natt..... Kvalmen har igjen gitt seg heldigvis....
Men er veldig svimmel til tider og det varer lenge......

Er en kvalm eller svimmel skal en vell ta kontakt? For dette kan jo være svangerskapsforgiftning.
Vertfall når en har oppkast.

Jeg blir uvel når jeg er sliten, kroppens måte å si at jeg må ta det litt roligere

Bør vel bare ta det med ro da :)

Utrolig sliten hele tiden. Halsbrann kommer og går. Sliter litt med matlysten, går opp og ned. Ryggen er også ingenting å skryte av.

Sover dårlig, i natt så snurra hodet så rundt at jeg trudde jeg måtte spy, så måtte bare ligge HELT stille... Med gode hetetokter i tillegg. Følte hele kroppen bare gjorde vondt, lå å vrengte meg i flere timer...

Noen andre som har slike netter ?? Burde jeg ta det alvorlig?? :s

Igår hadde jeg vonde kynnere i flere timer, men de ga seg når jeg la meg i badekaret. Når jeg gikk å la meg kom det ubehag over meg, så fikk ikke sove. Ligget og vridd meg fra 23 - 05:30. Da sovnet jeg. Våknet igjen klokka 8, og har hatt ubehag i magen i hele dag, løs i magen og svimmel. Besøkte bestemor istad, og fikk ikke mer enn satt meg ned før jeg besvimte! Det gikk heldigvis fint, men er uvel fortsatt. Håper jeg slipper å gå slik lenge! :(

Har hatt flere episoder med kvalme den siste uken. Jeg var bare tidvis kvalm og uvel helt i begynnelsen av svangerskapet og kun kastet opp ett par ganger. I natt har jeg sovet skikkelig urolig og våknet flere ganger på grunn av kvalme. I uke 37 nå..

Har heldigvis sluppet unna kvalme i hele svangerskapet, men blir fort sliten og får hodepine, og kan begynne å flimre foran øyenen av og til uten at jeg føler meg svimmel... Litt merkelig, men snakket med jordmor om det og det var vist ganske vanlig, og ikke noe å bekymre seg over for alle prøvene mine så fine ut heldigvis! :)

Har heldigvis sluppet unna kvalme i hele svangerskapet, men blir fort sliten og får hodepine, og kan begynne å flimre foran øyenen av og til uten at jeg føler meg svimmel... Litt merkelig, men snakket med jordmor om det og det var vist ganske vanlig, og ikke noe å bekymre seg over for alle prøvene mine så fine ut heldigvis! :)
Jeg har det helt likt! Har flimret foran øynene hele svangerskapet, men nå i deg siste har det kommet oftere. Går heldigvis fort over hvis jeg ligger med øynene lukket i 10-15 minutter.

Jeg har det helt likt! Har flimret foran øynene hele svangerskapet, men nå i deg siste har det kommet oftere. Går heldigvis fort over hvis jeg ligger med øynene lukket i 10-15 minutter.
Samme her, må bare sette/legge meg ned litt og slappe av så gir det seg heldigvis fort :) Men er bare 4-5ganger jeg har opplevd det nå den siste måneden.

Back
Topp