Flere som er trøtt?

Ja, det er det jeg går å håper litt på! Hun koser seg sånn med puppen på natten, å det er kunn det som roer hun ned igjen så jeg har ikke helt hjerte til å ta den i fra henne heller!
Sånn er det her også. Tenker at jeg skal nyte tiden mens jeg bare har henne, og amming om natten er slitsomt, men også veldig koselig. Det er vår stund der vi ikke trenger å bry oss om noen andre :)

Fy søren.. Gå fra søvnløs til ikke kunne sove nok! Hurramegrundt og de små frøa herjer med kroppen <3

Jeg får ikke sove om kvelden!!!! Utrolig frustrerende

Har vært trøtt i tidligere svangerskap også men nå tar det helt av! Hadde fri i dag, kjørte alle på jobb/skole/barnehage før jeg dro hjem å sov 3,5 time sto opp å puslet litt i huset, spiste middag å la meg like godt til å sove 1 time igjen men jeg blir faktisk kvalm om jeg ikke sover når jeg må så da sover jeg istede

Ja veldig. Kl 14:00 slår det inn og varer helt til jeg skal legge meg, da kvikner kroppen til. Virker som jeg kan sovne stående. Våkner stuptrøtt - som om det har vært ei hard natt.

Jeg kan legge meg 10, sove natten igjennom til de små våkner i 6.30 tiden, være stuptrøtt og sovne på sofaen mens de sitter på fanget og ser morgen barnetv! Og når minsten sover, så er det om å gjøre å få eldste til å se en liten film så jeg kan duppe av igjen en halvtime med hun på fanget :p Er trett hele dagen.. venter på at klokken skal bli leggetid ;)

Back
Topp