Idag har jeg hatt flere episoder hvor jeg blir akutt kjempe trøtt og nærmest sovner når jeg setter meg ned har ikke sjans å holde meg våken når det skjer flere som er trøtt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat slik er det her også!Stuptrøtt! Det hjelper ikke akkurat å ha ei lita ei som ammes 3 ganger om natten heller!
-fnise- nei det hjelper nok ikke på... ;-) heia deg som ammer fremdeles..Stuptrøtt! Det hjelper ikke akkurat å ha ei lita ei som ammes 3 ganger om natten heller!
stor klem <3 <3 forsøkt å sove med "pølse" mellom beina, eller under knærene? det har hjulpet meg enormt med min søvnkvalitet om nettene...Sover skikkelig dårlig om nettene.. Maks 5 timer totalt håpløst for sovner på sofan og er kjempetelt hele dagen
Har prøvd alt Har fått Bbhugme i hus, så den skal prøves i natt!stor klem <3 <3 forsøkt å sove med "pølse" mellom beina, eller under knærene? det har hjulpet meg enormt med min søvnkvalitet om nettene...
godt å se vi er flere!Akkurat slik er det her også!
Takk koselig og amme, håper jeg kan amme til hun blir 1år men denne nattammingen håper jeg tar slutt snart-fnise- nei det hjelper nok ikke på... ;-) heia deg som ammer fremdeles..
godt å se vi er flere!
Takk koselig og amme, håper jeg kan amme til hun blir 1år men denne nattammingen håper jeg tar slutt snart
Ja, det er det jeg går å håper litt på! Hun koser seg sånn med puppen på natten, å det er kunn det som roer hun ned igjen så jeg har ikke helt hjerte til å ta den i fra henne heller!I min erfaring (snart 5 år som ammehjelper) så vil nattammingen løse seg av seg selv, plutselig så sover tøtto igjennom natten og du får helt panikk for at hun har sovd igjennom hele natten (Første natten) ;-) hos meg så sluttet storebror å die om natten når han var rundt 12-13 mnd.
Forstår det veldig godt... ;-)Ja, det er det jeg går å håper litt på! Hun koser seg sånn med puppen på natten, å det er kunn det som roer hun ned igjen så jeg har ikke helt hjerte til å ta den i fra henne heller!