Flere som er trøtt?

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Idag har jeg hatt flere episoder hvor jeg blir akutt kjempe trøtt og nærmest sovner når jeg setter meg ned :p har ikke sjans å holde meg våken når det skjer :p flere som er trøtt?

ja, men jeg har d vitamin mangel også så det forværrer trøtteheten noe enormt...

Jeg er så trøtt!!
Men heller det, enn å være kvalm :)

Stuptrøtt! Det hjelper ikke akkurat å ha ei lita ei som ammes 3 ganger om natten heller!

Var verst for et par dager før jeg fant ut at jeg var gravid. Kjæresten hadde lyst å sende meg til legen og sykemelde meg. Sovna med en gang jeg satte meg ned var sånn jeg fant ut at jeg kanskje skulle ta en test også for minte meg veldig om første gangen jeg var gravid (har to barn fra et tidligere forhold) :P

Sover skikkelig dårlig om nettene.. Maks 5 timer totalt :( håpløst for sovner på sofan og er kjempetelt hele dagen :(

Sover skikkelig dårlig om nettene.. Maks 5 timer totalt :( håpløst for sovner på sofan og er kjempetelt hele dagen :(
stor klem <3 <3 forsøkt å sove med "pølse" mellom beina, eller under knærene? det har hjulpet meg enormt med min søvnkvalitet om nettene...

Supertrøtt legger meg ofte etter jeg har lagt 2åringen :)

Syyyykt trøtt.. Men var værre forrige svangerskap. Tipper det kommer snart..

godt å se vi er flere! :p

Takk :D koselig og amme, håper jeg kan amme til hun blir 1år :) men denne nattammingen håper jeg tar slutt snart :p

I min erfaring (snart 5 år som ammehjelper) så vil nattammingen løse seg av seg selv, plutselig så sover tøtto igjennom natten og du får helt panikk for at hun har sovd igjennom hele natten (Første natten) ;-) hos meg så sluttet storebror å die om natten når han var rundt 12-13 mnd.

Trøtt ja? I går sov jeg til kl 08.30! Sovnet deretter 3 ganger i løpet av dagen, og la meg kl 22, for da klarte jeg ikke mer :P

I min erfaring (snart 5 år som ammehjelper) så vil nattammingen løse seg av seg selv, plutselig så sover tøtto igjennom natten og du får helt panikk for at hun har sovd igjennom hele natten (Første natten) ;-) hos meg så sluttet storebror å die om natten når han var rundt 12-13 mnd.
Ja, det er det jeg går å håper litt på! Hun koser seg sånn med puppen på natten, å det er kunn det som roer hun ned igjen så jeg har ikke helt hjerte til å ta den i fra henne heller!

Ja, det er det jeg går å håper litt på! Hun koser seg sånn med puppen på natten, å det er kunn det som roer hun ned igjen så jeg har ikke helt hjerte til å ta den i fra henne heller!
Forstår det veldig godt... ;-)

Back
Topp