Flere som er sykemeldte?

Pikachuchu

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Flere som er sykemeldte her?
Og hva bruker dere dagene til?

Dag 4 sykemeldt, og er det minst ut måneden.. Jeg må finne på noe mer enn å ha Friends maraton mens jeg strikker :laughing002

Jeg er, og har vært det en måneds tid nå :dead: Orker ikke gjøre stort annet enn å slappe av på sofaen, så blir mye tv-titting her og. Har sett en goood del sesonger av greys anatomy for å si det sånn :p Har også nettopp funnet frem strikketøyet, også tenkte jeg kanskje å få ordna noen fotobøker fremover, for de siste årene :joyful:

50% sykemeldt,bruker dagene til å hente mæ inn etter jobb, å planlegger/drømmer om nytt kjøkken... :)

Er også 100 % sykmeldt. Fra 3/1 til 3/2 foreløpig. Håper jeg kan jobbe litt etter det.
Bruker en del tid på strikking, lage fotoalbum på nettet, se på tv og ordne litt til de andre kommer hjem igjen. Går også med litt tid på å fantasere om oppussing av vaskerommet som jeg har fått for meg er superviktig er babissen kommer:angelic: :D

Ikke sykmeldt foreløpig, men kjenner innimellom at jeg blir skikkelig uggen av å stirre for mye på pc-skjermen her og enkelte dager kunne jeg godt tenkt meg litt redusert arbeidstid, i hvert fall. Hele jobben er jo bak skjerm, særlig nå som det bare er hjemmekontor og teamsmøter. Hadde tenkt å spørre litt om det på svangerskapskontroll i går, men glemte det. :meh: Får se om jeg må komme meg tilbake til legen etter hvert, i dag er i hvert fall IKKE en god dag.

50% sykemeldt ut denne måneden. Har lange morgener med mini og hjemme litt før alle andre, så da blir det serie, strikking, ærend og kanskje husarbeid.

Kan jeg spør om årsakene til at dere er sykemeldt? ☺️ Er alle sikkelig dårlige? ❤️

Kan jeg spør om årsakene til at dere er sykemeldt? ☺️ Er alle sikkelig dårlige? ❤️
Blødninger pga morkakens plassering og covid. Jobber på sykehus og har bare en vaksine fra Mars pga bivirkninger. Legen virket mest bekymret for covid. Så nei, jeg føler meg ikke fryktelig dårlig.

Blødninger pga morkakens plassering og covid. Jobber på sykehus og har bare en vaksine fra Mars pga bivirkninger. Legen virket mest bekymret for covid. Så nei, jeg føler meg ikke fryktelig dårlig.
Off! Det høres jo ikke noe greit ut i det hele tatt ❤️ Ja det er vel ikke så enkelt å «Holde seg unna smitte» når man står midt i det :nailbiting:

Off! Det høres jo ikke noe greit ut i det hele tatt ❤️ Ja det er vel ikke så enkelt å «Holde seg unna smitte» når man står midt i det :nailbiting:

Jeg jobber på en ganske rolig avdeling, der vi enda ikke har hatt smitte annet enn på ansatte. Så jeg og legen har litt forskjellige bekymringer. Men jeg håper å få jobbe litt igjen etterhvert, dersom han mener at jeg skal ha en vaksine til:)

Jeg har fått ganske heftig svangerskapsdiabetes. Som legen mener ikke er forenelig med bilkjøring. Og siden jobben min involverer mye bilkjøring ble det er dårlig kombo. Så jeg får ikke lov. Var snakk om mulig svangerskapspenger.
Jeg er veldig usikker på om jeg synes det er greit å være hjemme helt frem til fødsel :shifty:

Jeg har fått ganske heftig svangerskapsdiabetes. Som legen mener ikke er forenelig med bilkjøring. Og siden jobben min involverer mye bilkjøring ble det er dårlig kombo. Så jeg får ikke lov. Var snakk om mulig svangerskapspenger.
Jeg er veldig usikker på om jeg synes det er greit å være hjemme helt frem til fødsel :shifty:
Usj, så kjedelig! Får satse på dere finner en ålreit løsning på det ❤️

Jeg er per nå ikke sykemeldt, og håper jeg slipper det enn så lenge i hvert fall! Forrige svangerskap fikk jeg kun redusert sykemelding, selv på slutten med null søvn, bekkenplager og generelt utmattelse. Jobbet tom 23. des og fødte 29.des, så følte meg så snytt for litt egentid før fødsel. Legen min sa hun ikke kunne sykemelde meg 100 % pga de plagene jeg hadde, selvom jeg ba om å få det, fordi det ikke var "lov"..?

Jeg er per nå ikke sykemeldt, og håper jeg slipper det enn så lenge i hvert fall! Forrige svangerskap fikk jeg kun redusert sykemelding, selv på slutten med null søvn, bekkenplager og generelt utmattelse. Jobbet tom 23. des og fødte 29.des, så følte meg så snytt for litt egentid før fødsel. Legen min sa hun ikke kunne sykemelde meg 100 % pga de plagene jeg hadde, selvom jeg ba om å få det, fordi det ikke var "lov"..?
Så spesielt av legen! Jeg skjønner ikke at det skal være sånn..

Er sykemeldt 40% pga kvalme, begynnende bekkenplager og hodepine. Jeg ville jo egentlig ha 100% sykmelding nå i noen uker, men legen syns kanskje det ble litt mye og ba meg snakke med sjefen om mer tilrettelegging. Jeg tenker at vi får se. Jeg har en fysisk krevende jobb og må være tilstede, uten mulighet for noe hjemmekontor, så da blir man sliten når man er sånn i halvdårlig form..

er skikkeli kvalm.brekker meg mye og kaster opp.jobber på en hektisk avd på sykehuset å det forverrer kvalmen. skal vurdere å sykemelde meg mer,går ikke i lengden spesielt når man har en liten en hjemme som trenger mammaen sin.

Er i svangerskapspermisjon, så det blir lange dager her :whacky011
Jobber på havet med lakseoppdrett, så jordmora fraråder meg å jobbe der pga mye vær, vibrasjoner, temperaturforskjeller, div kjemikalier osv, så her ble det rett ut i permisjon.
Skulle gjerne vært i jobb, for det er kjedelig hjemme hele tiden!
Ikke har jeg hobbyer heller, så blir husarbeid, baking og tv :happy11

Det er tydelig veldig forskjeller på leger. Jeg har har motsatt leger. Hvor mye sykemelding trenger du? Liker ikke det spørsmålet :hilarious:

Denne gangen var det heldigvis legen på sykehuset som sa at du får ikke lov å jobbe! For hadde ho spurt meg så hadde jeg jo sagt at jeg fint klarte å jobbe jeg altså :wacky:

Back
Topp