Flere som er sykemeldte?

Sommerfugle1

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg ble sykemeldt i 3 uker fra i dag. Sjefen var ikke akkurat kjempe glad for det :-(

Ble akkuratt sykemeldt 3 uker fra idag jeg også, har allerede hatt 2ukers sykemelding. Regionslederen sier hun har forståelse for det, men fornøyde er de nok ikke nei :(

Har vært sykemeldt i to uker og har denne uken igjen. Skal på ul på torsdag så får vi se hvordan ting ligger an..

Skal til legen i morgen, så håper på en sykemelding. Dagene på jobb er helt forferdelige, klarer ingenting. Går bare rundt å svimmler og er kvalm? Krysser fingrene for i morgen:)

Jupp. Men er bare kluss med sykemeldingene mine så må ringe og få endret og gjort om.. Et lite helvete..

Er 25% sykemeldt en uke til, sjefen var enig i at det var bedre med 6-timersdag effektiv jobbing, enn 8 timers zombietilværelse... :-)

Har vært sykemeldt i 2 uker nå og skal ti legen imorgen, er forsatt dårlig så blir nok å forsette å være det en stund til. Tror ikke de er fornøyde. Har ikke sagt jeg er gravid enda og har tenkt å vente litt til med det

60% sykemeldt i hvertfall en mnd pga bekkenløsning.. Sjefen var ikke blid her heller:/ begynte i ny jobb 5. Januar!

Har vært sykmeldt i 2 uker og er sykmeldt ut denne uka.. Håper det er nok, selv om jeg tviler

Ble sykmeldt forrige uke, og skal være det en uke til. En lettelse å kunne ta det litt med ro.

Var 100% sykemeldt i 2 uker, nå er jeg på min andre uke 50% sykemeldt. Men ikke pga svangerskapet. Er sykemeldt på ryggen som plutselig ga etter :/

Jeg har fått bekkenløsning allerede, sliter å sove om nettene fordi det er vondt :-( er kvalm og har en del væske rundt livmor og eggstokker som skal følges opp. Syntes det er dårlig av sjefen å bli så krass på telefon. Forstår godt at det blir ekstra jobb for henne men jeg fungerer absolutt ikke nå.

Jeg har vært 100% sykemeldt i en uke, så 50% sykemeldt i forrige uke, og nå har jeg blitt 100% sykemeldt i to uker til. Tipper sjefen blir passe grinete i morra...

er sykemeldt fra skolen frem til onsdag. men ikke fra jobb, på jobb kan jeg styre dagen en del selv, skole er det værre med. å sitte nærmest i ro fra 8-15.30 er ikke godt for bekkenet! og kvalmen er værre blandt så mangen folk..

100% sykemeldt 2 uker. Til legen neste uke å se om evt lengre.. Er så kvalm å trett at jeg går rundt i min egen boble :/ jobben jeg har innebærer medisinansvar o.l som ikke er tenkelig akkurat nå :/ heldigvis har jeg en fantastisk sjef som støtter meg 100% og vil legge til rette for meg når jeg kommer tilbake i jobb.. Kom med maaange forslag idag :)

Er i uke 28 nå og har jobbet 120% frem til nå. Har to jobber. Stortrives begge steder, men det er mye ståing og statisk arbeid. Så nå som hormonene utvider og gir slark i bekkenet jobber jeg 80%. Tungt å stå hele dagen.
Føles som om man må slippe stoltheten av å ikke jobbe fullt ut svangerskapet. .men vil fjerne ha krefter til å føde. .og energi til å amme etterpå =)

Nei ikke sykmeldt, men er fristet ;p men tror ikke kvalme er nok til å bli sykmeldt heller.. har fortalt styrer det idag så jeg kan prate med henne om jeg føler jeg ikke fungerer på jobb. Prøver å unngå bæsj bleier også ;) ( jobber i barnehage)

Det tar jo på å være kvalm. Min kollega (22 uker) har jobbet redusert siden uke 8.. fordi kvalmen tar all energi, spesielt om morgenen. Hun har fått lov å komme senere på jobb. . Etter å ha klart å innta litt frokost og noe å drikke. Er ikke så mange ganger man går gravid i løpet av livet. .så jeg tenker at man må lytte til kroppen, og ta hensyn =)

Back
Topp