Flere som er sykelmeldt her?

*Tåka*

Elsker forumet
Jeg har vært sykemeldt i snart en uke pga konstant kvalme og oppkast, og jeg holder på å gå på veggene. TAKK GUD for Netflix!!!!
Fikk en telefon fra jobben min i dag der de sa at de savner meg, og håper jeg kommer tilbake snart:Heartbigred
Skjønne mennesker!!

Håper denne kvalmen snart går over, og at jeg kan spise normalt snart.
*sutresutre*

Så koselig at de tenker på deg! Jeg er student og nyter en hverdag hvor jeg kan tilrettelegge mye, hvis ikke så vet jeg ikke hvordan det hadde gått....

Så koselig at de tenker på deg! Jeg er student og nyter en hverdag hvor jeg kan tilrettelegge mye, hvis ikke så vet jeg ikke hvordan det hadde gått....

Ja, jeg ble så glad at jeg begynte å grine :p

Åh, det høres veldig fint ut :) Kan jeg spørre om hva du studerer?

Heldiggris! Jeg skulle også gjerne blitt jordmor. Det er jo en fantastisk jobb å ha! :-)

Det er lov! Jordmor ;)

Ååå, så artig! Går du 1. eller 2. året?
Skulle ønske vi vernepleiere kunne hive oss på den videreutdannelsen, selv om jeg ser galskapen i at det aldri hadde gått :p

Ja er sykmeldt denne uken pga kvalme.

God bedring til dere :)

Sykemeldt ut uka pga influensa og bihulebetennelse.. Svartens opplegg.. Men satser på snarlig bedring og full jobb igjen fra mandag :D

Vært sykemeldt to dager, tilbake på jobb idag, trodde formen var grei siden jeg ikke har vært på jobb siden fredag... Sto opp kl seks, og første jeg måtte gjøre var å hive meg over doskåla :( Kvalmen gir seg jo utover dagen, og blir fint erstattet med trøttheten som gjor at jeg SOVNET på pauserommet, og så kvalme igjen innen jeg skulle ta 3 kvarter kollektivtrafikk hjem fra jobb :p Lurer på hvor lang tid det tar før de på jobb skjønner hva som egentlig "feiler" meg eller om de allerede vet:D

Blir nok sykemeldt i morgen pga Hypermesis dette svangerskapet også ser det ut som. Akkurat nå er jeg meget sikker på at jeg gir meg med to barn, sist svangerskap var likens, eneste so jeg klarer er isbiter, allerede begynt å gå ned i vekt. Noe heg ikke burde i det hele tatt... sist mistet jeg 9kg på 2uker å mye på sykehuset, og nå frykter jrg gjentagelse for formdn er elendig:(

Back
Topp