HappyC Forelsket i forumet Marsboerne2017 12 Sep 2014 #1 Kjenner jeg er skikkelig svimmel om dagen, nesten litt ekkelt flere som har det sånn? Sent from my iPhone using BV Forum
Kjenner jeg er skikkelig svimmel om dagen, nesten litt ekkelt flere som har det sånn? Sent from my iPhone using BV Forum
sillevilla Elsker forumet ♡ Maibarna ♡ 12 Sep 2014 #2 YES! Særlig på morran... Det er visst normalt sier de...
HappyC Forelsket i forumet Marsboerne2017 12 Sep 2014 #3 Følte nesten jeg skulle svime av i dusjen i dag på morran:S litt sånn "utamæsjælopplevelse" Sent from my iPhone using BV Forum
Følte nesten jeg skulle svime av i dusjen i dag på morran:S litt sånn "utamæsjælopplevelse" Sent from my iPhone using BV Forum
sillevilla Elsker forumet ♡ Maibarna ♡ 12 Sep 2014 #4 Prøv å drikke/spise noe så fort som mulig etter at du har stått opp. Det hjelper for meg...
Katta Forumet er livet Julistrålene 2025 ♡ Aprilbarna`15 ♡ Maibarna ♡ Novemberlykke 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ 12 Sep 2014 #8 Ikke hele tida, men inniblant! Litt sånn lett fyllesjuk liksom.. Sent from my iPad using BV Forum