Flere som er svimle?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Flere som har blitt svimle etter fødselen?
Hadde lavt blodtrykk, så var svimmel som gravid. Nå er det snart 7 mnd siden fødsel, og jeg har brått begynt å bli kvalm og svimmel igjen. Vondt i hodet.
En på barselgruppe sliter med det samme, (men hun er syk også) så lurer på om det er vanlig at man får sånne "tilbakefall" en stund etter fødsel?
Litt skummelt å løfte lille når det brått gynger i hodet. Godt at mange aktiviteter kan gjøres på leketeppet på gulvet! ;-)
 
Jeg er endel svimmel, og burde nok ha tatt jerntilskudd fremdeles. Jeg må være veldig forsiktig når jeg reiser meg fra gulvet, og ikke ha babyen i armene da i tilfelle jeg blir svimmel. Nå har jeg imidlertid vært litt svimmel hele tiden, så jeg er blitt så vant til det at jeg ikke tenker noe særlig på det.
 
Ja., nå siste uka har jeg opplevd å bli svimmel.. Ekkelt..
 
Kanskje ta en tur til legen å sjekke? Jeg hadde lavt lager av jern og en ting til for en stund siden, var utrolig slapp og sliten og også ganske svimmel. Kan jo selvsagt bare begynne med jern, men samtidig er jo ikke det noe poeng hvis det ikke er årsaken:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er det, spesielt om morgenen. Kan være mangel på jern.
Ammer du? Evt. hvor mye? Om du ammer kan det være et tegn på at du spiser/ drikker for lite.
 
member: 80060"]Kanskje ta en tur til legen å sjekke? Jeg hadde lavt lager av jern og en ting til for en stund siden, var utrolig slapp og sliten og også ganske svimmel. Kan jo selvsagt bare begynne med jern, men samtidig er jo ikke det noe poeng hvis det ikke er Føler meg utslitt, svimmel, kvalm,
Kanskje ta en tur til legen å sjekke? Jeg hadde lavt lager av jern og en ting til for en stund siden, var utrolig slapp og sliten og også ganske svimmel. Kan jo selvsagt bare begynne med jern, men samtidig er jo ikke det noe poeng hvis det ikke er årsaken:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skal til legen til uken! :)
Føler meg svimmel, kvalm og sulten. Trøtt.
På morgenen begynte jeg plutselig å gråte fordi jeg var så sliten. Ikke godt å mangle overskudd til den lille.
Tenker jernmangel jeg også, men spiser jo mye grøt, korn, leverpostei osv.
Ikke fått mensen heller, så miste jo ikke så mye blod heller! Hi hi! ;-) håper det kan bli bedre med evt. jerntilskudd.
 
member: 80060"]Kanskje ta en tur til legen å sjekke? Jeg hadde lavt lager av jern og en ting til for en stund siden, var utrolig slapp og sliten og også ganske svimmel. Kan jo selvsagt bare begynne med jern, men samtidig er jo ikke det noe poeng hvis det ikke er Føler meg utslitt, svimmel, kvalm,

Skal til legen til uken! :)
Føler meg svimmel, kvalm og sulten. Trøtt.
På morgenen begynte jeg plutselig å gråte fordi jeg var så sliten. Ikke godt å mangle overskudd til den lille.
Tenker jernmangel jeg også, men spiser jo mye grøt, korn, leverpostei osv.
Ikke fått mensen heller, så miste jo ikke så mye blod heller! Hi hi! ;-) håper det kan bli bedre med evt. jerntilskudd.
Godt å få sjekket det, det skader jo ikke:) nei hvis du ikke blør og er flink til å spise jernrik mat så var det jo litt rart da. Håper det blir borte snart:) ikke gøy å være sliten uten å føle at en har gjort noe!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp