Flere som er surrete om dagen?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har blitt et skikkelig surrehue og det er ulikt meg som alltid har stål-kontroll! Gjør feil på jobben, glemmer ting hele tiden og i dag klarte jeg å gå på feil tog. Oppdaget det ikke før det snudde og kjørte tilbake.. haha. Jeg skylder på hormonene! ;)

Kjempe surrete! Visste ikke at man kunne havne i gravidtåka :p
Spennende å se hvor surrete jeg blir i ammetåka :p

Ja, jeg er veldig surrete:p jobbet samme sted I snart 3 år, gitt medisiner til samme tidspunkt like lenge, men nå må jeg skrive lapp for å ikke glemme:p også har jeg gitt beskjed til kollegaene om at de bare må minne meg på ting, som oftest husker jeg da, pga lappen :p

Også glemmer jeg alltid en ting, om det er flere ting jeg f.eks skal huske å ta med av klær o barnehagen , så da er det veldig kjekt å ikke ha bil, tar litt tid å gå frem og tilbake :p

Ja, glemmer ting stadig vekk. Heldigvis bare småting, men kjedelig for en som har stålkontroll til vanlig.

Ja veldig surrete her og. Pleier å være kontrollfrik med stålkontroll. Nå har jeg bare gitt opp og overlater alt til gubben. :-P

Samme her, vært sånn lenge nå. Glemte til og med bursdagen til søsteren min:/
Helt tullete

Ja, må virkelig konsentrere meg for å ha skikkelig fokus på jobb no for ikkje å gløyme ting!

Jupp! Preview på ammetåka :P

Back
Topp