Flere som er surrete/distré? ;)

Nystart1975

Betatt av forumet
Jeg som vanligvis er nokså kontrollfreak glemmer nå den samme ting opptil flere ganger og er skikkelig surrete i hodet...hehe (litt irriterende også ;))
Flere som føler det slik?
:smiley-angelic002

Jepp, dratt inn til byen 2 dager på rad for å kjøpe en spesifikk ting... kommer hjem med noe jeg absolutt ikke skulle ha!! Idag har jeg sent mannen.. :p

Kjenner meg veldig igjen. Alzheimers lite! Jeg skriver lister, det hjelper litt

Veldig! Er ikke meg selv i det hele tatt. Så kvalm, uvel, trøtt og sliten så er det ikke så rart at hodet fungerer som normalt :)

Surrete og distré er jeg av natur.. Men nå tar det kaka :P hahahahaha
Venninnene mine nesten roper HORMONELLA til meg når jeg er på mitt verste :P

Jeg er en kontrollperson,men nå glemmer jeg og surrer...detter brått ut av det når jeg sitter i møter....huff...hehe;)

Jeg er også noe distré av natur, men ja. Det har blitt forverret her også. Det verste er på jobben der man burde fungere i høyt tempo :p

Ja samme her. Glemmer stadig. Her om dagen så skulle jeg og mannen min dele noen små rundtstykker likt. Og jeg mente at jeg bare hadde spist ett, men utrolig nok så tok jeg feil etter mye diskusjon. hehe. Dette var som blåst bort fra minnet:P

NImageUploadedByBV Forum1414599078.583548.jpg
Neida, kjenner meg ikke igjen :p
Kom hjem fra jobb i dag å skulle finne fram stekespade til middagslaginga, der fant jeg smøret også ;) som da må ha liggi der siden morran!! :o:p

Back
Topp