Flere som er stiv i korsryggen?

Lavendel84

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Siste uka har jeg følt at jeg har blitt det.. mulig jeg sitter for mye i ro.

Ja, blir fort litt stiv om jeg sover for lenge feks ;)

Tror aldri jeg har sett en person lage så mange tråder på så kort tid før :P bra du liver opp gruppa her litt. Den er veeeeldig stille :D
Bare bra det da :D fra mars gruppen 2010 var det mange tråder hver dag, helt fra starten, så denne er veldig stille i forhold til den jeg var vant med :p

Helt stiv, spesielt etter husvask. Da er jeg gåen i flere dager! Mistenker muligens sammenheng med bekkenet.. :/

Veldig stiv her også. Spesielt etter mye aktivitet og når jeg har sovet.

Kjempestiv i korsryggen, særlig etter å ha sittet eller ligget. Også vondt i halebenet. Skal prøve å gå en liten tur hver kveld fremover.. Prøve å løsne opp litt:-)

Jeg er helt ødelagt i rygg/bekken! Jeg begynte å sove med pute mellom beina veldig tidlig etter råd fra mamma! Men her er korsryggen støl og det stråler ned i høyre hofte hvis jeg belaster høyrebeinet. Legen brydde seg ikke noe med det, mn det blir liksom ikke bedre med tiden :/ jeg skal jo i tillegg være superhuman, superwoman, superman og gravid samtidig :p men igår/inatt/idag prøvde jeg noe nytt etter noe jeg leste her. Jeg blir veldig vaggete når jeg har vondt i ryggen, men ved å fokusere på å rulle på foten når jeg går så har det funket! Samtidig som jeg må tvinge meg selv til å sove på venstre side for å avlaste hofta og ryggen ;) Idag våkna jeg og var helt overrasket over at det ikke var et strev å komme seg ut av senga og ned trappene :D

Jeg har kjøpt en Dreamgenii-pute på Finn. Fikk den i posten i går, vasket hele puta i vaskemaskinen og skal sove med den nå! Veldig spent på om denne kan hjelpe meg med ryggproblematikken samt søvnvansker. Håper det:-)

Prøvde med pute mellom beina jeg og, jeg sover bedre sånn ihvertfall. Kanskje det hjelper på ryggen.

Back
Topp