Flere som er som meg?

Lenore1983

Gift med forumet
MAI 2013
Jeg er dritredd for å gå til legen nå. Er sikker på å få beskjed om at det ikke er noe der eller at det er noe galt. Har ikke ringt å bestilt time enda heller. Kvir meg sånn.  Noen andre som har det sånn?

ORIGINAL: Lenore1983

Jeg er dritredd for å gå til legen nå. Er sikker på å få beskjed om at det ikke er noe der eller at det er noe galt. Har ikke ringt å bestilt time enda heller. Kvir meg sånn.  Noen andre som har det sånn?

jeg er helt omvendt... vil til legen ,men får ikke time hos noen[:'(]

[:)]sånn var eg sist og, til slutt trua mamma med at hvis eg no ikkje bestilte så ville ho gjere det, eg som er 37 år og så pysete[:D][:D]. I tillegg kjenner eg alle der sia det er ein liten plass dette og tenkte så pinlig dette er om det ikkje er noko der inni da. Ringte ikkje før i veke 10 og fekk time veke 12. Gjer vel det no og[:)]

Nei, men det høres ikke koselig ut!

Jeg ønsker deg lykke til med legetimen, og håper du får en positiv opplevelse der[:)]

Og til slutt: BESTILL TIME! I MORGEN!

Hvis ikke kommer jeg og tar deg[:D]

Så godt å høre at det er flere som er sånn som meg,, er livredd for at det ikke skal være noe der, at det bare er innbilt. men så må jeg bare tenke at jeg må slutte å tøve, alt e sikkert sånn som det skal, å det er det sikkert før deg også [:)] Du burde bestille deg time å få det unna gjort.

Jeg må til legen for å få bekreftet at alt er bra.

Jeg er litt redd for at ting ikke er bra..nå vet jeg det er bra for fikk svar på blodprøver idag..Men er jo alltid en ekstra spenning frem til uke 12... så er det bare spenning etter der liksom ...

Back
Topp