Flere som er som meg?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Jeg har sjansen til å sove en del i løpet av dagen, og også natten...
Men, nei da... Ligger lysvåken og bare ligger å tenker, og kjenner på alle vondter...
Er våken minst 10 ganger hver natt, kun for å sjekke klokken osv...

Tisser max 1 gang eller 2 om natten, meget glad for det:)

Tror kroppen starter å øve seg atter en gang på nattevåk:) Var slik forrige gang også...
Det eneste jeg drømmer om er : 1 natt uavbrutt søvn!
Men,tror ikke jeg er alene om å tenke det hehe

Jeg har det ganske likt, men de to siste nettene har jeg sovet hele nattenDet har vært godt og håper du også får sove ut litt før babyen er her!

Det hender jeg ligger slik, men stort sett er jeg bare oppe og tisser en eller to ganger, og bruker litt tid på å sovne igjen. 
I natt har jeg sovet skikkelig dårlig merker jeg, men har ikke ligget våken heller. 
Bare helt skutt!

jeg sover aldri hele natten enten jeg er gravid eller ikke, skikkelig slitsomt :( men det er verre nå når jeg er gravid, oppe å tisser ca 5 ganger, og det er veldig vondt å gå om nettene pga bekkene stivner og er veldig vondt når jeg ligger i ro. Han jeg har fra før påstår han er syk og ble hjemme fra barnehagen, så da blir det lite hviling på meg i dag :( får satse på at han er tilbake i barnehagen i morgen igjen. Bare 9 dager igjen til KS, og da blir det vel ihvertfall lite søvn på meg......

Har det på samme måte eg og.... :P
Ligg å kjenner etter, men so far no pain ;)
Og eg tissar sikkert 5-6gangar om nettene.. Slitsomt! 

Jeg sover ca. 1 time på dagen, også legger jeg meg mellom 22-23, sover, og er på wc 2 ganger i løpet av nattan

Back
Topp