Flere som er slitne??

Lilla Gumman

Forumet er livet
Septembermødre <3
Septemberlykke 2016
Etter at hyperemesisen endelig slapp taket, skulle jeg jo nyte disse ukene med vanlig energi før det begynte å bli tungt, tenkte jeg, men sånn har det absolutt ikke blitt!!!! Jeg spiser normalt nå og sover greit, men virker ikke som jeg tar "lading" for blir liksom ikke mindre sliten. Det hoper seg opp her hjemme og jeg har null konsentrasjon på jobb (og i dag slutta jeg faktisk tidlig og dro hjem og sov en dupp for å takle tanken på å aktivisere 4-åringen i timene mellom barnehage og leggetid).

Flere som ikke har fått tilbake energien????
 
heldigvis fått tilbake energien.. men har en del vondter her og der så begrensa hva jeg orker... Hvor lenge sida har du vært kvalmefri? tar tid å komme seg.. tok 1mnd på meg denne gangen tror jeg.. tida flyr og jeg glemmer fort tydligvis :p kan det være noe annet som trigger energien i tillegg? pollenallergi? for mye/lite sol? vitaminmangel? Er lov å være sliten og ta det litt med ro også ;)
 
Jeg blir fort sliten og trøtt. Noen dager er jeg bare nødt for å ta en høneblund mitt på dagen. Selv om jeg føler meg frisk og rask og har greit med energi, men det merkes at jeg er gravid:):)
 
..kan legge til at jeg er 100% sykemeldt da. Hadde nok vært enda mer sliten ellers!
 
Sliten ja! Har igrunnen ikke lyst til å gjøre noenting om dagen. Bare ligge på sofaen og daffe. Eller hekle :p
 
Snakk om å hekle, begynte å strikke babyteppe i går. Greit å ha noe å tutle med i sofaen:)

Ja jeg gikk hjem tidlig fra jobb i går og satt pg heklet hele dagen :p
Heklet frontpartiet til en pute, og begynte på et nytt babyteppe <3
blir nok det ferien i år går til hehe. Sambo pusser opp barnerom mens jeg sitter å hekler å ser på :p
 
heldigvis fått tilbake energien.. men har en del vondter her og der så begrensa hva jeg orker... Hvor lenge sida har du vært kvalmefri? tar tid å komme seg.. tok 1mnd på meg denne gangen tror jeg.. tida flyr og jeg glemmer fort tydligvis :p kan det være noe annet som trigger energien i tillegg? pollenallergi? for mye/lite sol? vitaminmangel? Er lov å være sliten og ta det litt med ro også ;)
Vært kvalmefri i snart 5 uker. Jeg har pollenallergi, men reagerer kun på gress og det er litt tidlig enda til at det skulle slå ut nå, tenker jeg.... I alle fall ikke merket noe på øyne og nese enda....
 
Vært kvalmefri i snart 5 uker. Jeg har pollenallergi, men reagerer kun på gress og det er litt tidlig enda til at det skulle slå ut nå, tenker jeg.... I alle fall ikke merket noe på øyne og nese enda....
det er bra. bare hørt pollenet er veldig sterkt i år.. jeg har litt allergi kjenner noen dager.. men aner ikke hvilken type jeg reagerer på :p Energien kommer nok kanskje tilbake før fødselen.. ;) Er veldig vanlig å være sliten i graviditeten, bærer på en en baby og i tillegg har alt det daglige og barn fra før og evt jobb så det tar på.. Jeg merker jeg må ha mye drikke og gjerne juice for å få opp energien. pleier egentlig bare drikke vann til vanlig.. men nå må jeg ha mer mat og drikke for å få kroppen og hodet til å funke ;)
 
Var hos jordmor i går og ifølge henne så jeg mer sliten ut nå enn da jeg hadde hyperemesis og ikke spist på ukesvis (WHAT!!!! Er det ikke nå jeg liksom skal stråle da???? :p ), så hun ville bestemt sykemelde meg. Jeg kjenner litt på at jeg ikke bare kan gå hjemme heller, så det endte opp med 50% sykemelding til slutt..... Så får vi se hvordan det fungerer.... :)
 
Jeg er nesten mer sliten nå enn jeg var de første 12 ukene, men var sånn forrige graviditet også. Alle sier at 2.trimester er det beste, for da kommer energien tilbake...pøh sier nå jeg ;) Jeg hadde noen kjempefine uker fra uke 28-noen og 30 sist, så håper det blir samme nå :)
 
Jeg er nesten mer sliten nå enn jeg var de første 12 ukene, men var sånn forrige graviditet også. Alle sier at 2.trimester er det beste, for da kommer energien tilbake...pøh sier nå jeg ;) Jeg hadde noen kjempefine uker fra uke 28-noen og 30 sist, så håper det blir samme nå :)
Litt slemt å si, men litt godt å høre at jeg ikke er alene!!! Takk... ;)
 
Litt slemt å si, men litt godt å høre at jeg ikke er alene!!! Takk... ;)

Hehe...kjenner følelsen ;) Er glad det ikke bare er meg som ikke flyr rundt og gløder..hehe.. Her er eneste gløden rødfargen som kommer når hormonene flyr i taket og jeg ser rødt ;)
 
Hehe...kjenner følelsen ;) Er glad det ikke bare er meg som ikke flyr rundt og gløder..hehe.. Her er eneste gløden rødfargen som kommer når hormonene flyr i taket og jeg ser rødt ;)
Hihihi.... Godt sagt!!! Annenhver person jeg møter må kommentere at jeg ser så sliten ut, så føler meg ikke akkurat så lekker for tiden nei........ :p
 
Hei. Sniker litt fra oktober
Jeg har selv slitt med kvalme og null matlyst. Vært sykemeldt i evigheter. Nå har matlysten så vidt kommet tilbake, men hvor er energien? Er helt tom:( Hadde trodd det skulle bli bedre...
 
Hei. Sniker litt fra oktober
Jeg har selv slitt med kvalme og null matlyst. Vært sykemeldt i evigheter. Nå har matlysten så vidt kommet tilbake, men hvor er energien? Er helt tom:( Hadde trodd det skulle bli bedre...
ER akkurat sånn det er her også... Håper den kommer skate, men sikkert..... :p
 
Jeg føler meg litt sliten for tiden. Formen er bra etter at kvalmen ga seg, men i løpet av graviditeten har det vært hussalg, flytting, pendling, huskjøp og travle dager på jobb med folk i manko, så jeg føler ikke svangerskapet så langt har blitt som jeg hadde tenkt. Er vant til å være relativt aktiv, men trim har det blitt lite av pga lange, slitsomme dager :-/ Kjenner det begynner å tære litt på både humør og konsentrasjonsevne.
 
Back
Topp