Flere som er slitene?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Jeg er helt utmattet om dagen, har rett og slett minimalt med energi! Er litt slitsomt på jobb!

Flere som har det slik?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg er helt utmattet om dagen, har rett og slett minimalt med energi! Er litt slitsomt på jobb!

Flere som har det slik?

Du er ikke alene! Hver dag er en kamp. Trøtt og helt utslitt!

6. April 2013
7. April 2015

Merker jeg er godt sliten om dagen ja.. sønnen min på 2,5 år sover ca. 2 timer på dagen enda og den siste uken har jeg måtte sove når han sover.. Blir tungt når ferien er over og det er tilbake på jobb 100%

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sliten og kvalm.. Hadde nesten vært litt godt å si det til de nærmeste på jobb, men får vente litt til :)

Helt utslitt om dagen. Når jeg kommer hjem fra jobb har jeg mest lyst til å sove.... Men med da en familie med 2 barn, så kan man ikke bare slenge seg ned med en gang man kommer innafor døra heller... Man må jo ta seg tid til både mann og barn.. Men merker det er tøfft..

Jeg er så utslitt at jeg har følt jeg bare måtte fortelle det på jobben. Så nå vet alle på min arbeidsplass om det :-p

Helt utslitt om dagen. Når jeg kommer hjem fra jobb har jeg mest lyst til å sove.... Men med da en familie med 2 barn, så kan man ikke bare slenge seg ned med en gang man kommer innafor døra heller... Man må jo ta seg tid til både mann og barn.. Men merker det er tøfft..

Akkurat sånn er det her også. Jobber i bhg, og har 2 barn hjemme...så når de sover, ca 8, har mor veldig lyst å legge seg også!

Helt tom!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har plutselig blitt helt sinnsykt kvalm Begynner på jobb igjen neste uke, og lurer virkelig på hvordan det kommer til å gå :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Flere som har det slik?

Åjada, æ e helt ødelagt! Sovne med en gang vesla e i seng og sover til dagen etterpå:/ å slit veldig på jobb:/

Jepp, sliten og TRØTT! 3 barn som krever sitt og mannen da;) Men han er heldigvis veldig forståelsesfull og han husker det fra de andre gangene. Så kveldene er herlige etter at barna har lagt seg, men det blir korte kvelder ja:)
Alt for babyn!

"Godt" å høre at det er flere som er slitne på jobb. Denne uken har jeg sovet en halv time/time hver dag etter jobb.

Jeg er helt ødelagt for tiden! så vidt jeg klarer stå opp, men VET at jeg må levere ungene, så da kan jeg like greit komme meg på jobb også, men angrer altid, for holder på å sovne i bilen både til og fra.. Kjempe ekkelt! :( Og ingen energi på ettermiddagene... Bare sløver, får i ungene mat, sløver, legger ungene. og legger meg selv.. Men får man sove da!!!??? NEEEEEEI :P

Trøtt, kvalm, humørsyk ballong...

Kjenner meg generelt litt daff. Men jeg vet egentlig ikke helt om det skyldes graviditet eller om jeg bare er deprimer over at sommerferien er over ;)

Jeg har sovnet ganske tidlig på kveldene, får se det bedre når vi er hjemme fra ferie og inn i rutiner igjen...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

I dag er jeg Heeeelt amøbe!!! Helt borte, stakkars 2 åringen min som har fått lite respons hos mammaen sin, heldigvis har pappaen vært hjemme

<3 Gutt 04.02.12 <3

Har ikke så mye symptomer enda men trøttheten og utmattelse er på plass i hvert fall.. Helt sykt.. Om morgenen er det såå tungt å komme seg opp, også blir jeg så veldig trøtt i 15-16 tiden hver ettermiddag at jeg bare må sove litt, ellers sovner jeg uansett. Litt kjipt med tanke på at ettermiddagen vil jeg tilbringe med guttungen etter bhg. Denne uken jobber sambo kveld så denne uken er virkelig tung :( Håper dette går over etter 1 trimester :)

Har ikke så mye symptomer enda men trøttheten og utmattelse er på plass i hvert fall.. Helt sykt.. Om morgenen er det såå tungt å komme seg opp, også blir jeg så veldig trøtt i 15-16 tiden hver ettermiddag at jeg bare må sove litt, ellers sovner jeg uansett. Litt kjipt med tanke på at ettermiddagen vil jeg tilbringe med guttungen etter bhg. Denne uken jobber sambo kveld så denne uken er virkelig tung :( Håper dette går over etter 1 trimester :)

Jeg har det akkurat som deg, jeg er knekt rundt middagstider og kunne gjerne tatt meg en ekstra lur.. Synes synd på gutten min som er så glad for å se mamma, men mamma er ikke noe morsom når Hun ligger på sofaen. Skjønner godt hva folk mener nå med at der er stor forskjell på å være gravid med første kontra nr.2

<3 Gutt 04.02.12 <3

Back
Topp