Flere som er skikkelig hormonell her?

Kaktusen<3

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Herregud jeg er såå hormonell!! Var ikke så ille i forrige sv :P Nå gråter jeg av mine egne tanker, barnetv, generelt alt egentlig :P

Flere som kjenner seg igjen? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kortere lunte og mindre tålmodighet. Og blir rørt av mange ting. Men det oppleves ikke så ekstremt. Enkelte dager er verre enn andre, spesielt når jeg er ekstra sliten.

Av en eller annen grunn er jeg kjempe irritert på søstera mi .. alt hun Gjør og alt hun sier blir jeg skikkelig irritert på har ho skikkelig oppi halsen :P og jeg kjenner at tålmodighet ikke er den samme lengre ja de rundt meg får hørt det vist det er noe jeg ikke syntes var ok.... men heldigvis har vi ledd av det i ettertid:P men jeg har dog aldri grått av verken barnetv eller reklamer eller filmer verken sist gang eller denne gangen ;) folk sa alltid til mannen at bare vent snart sitter ho snart å griner til reklamen og kaster deg ut midt på natten fordi du ikke kunne skaffe julebrus midt på sommeren , men det skjedde aldri heldigvis hehe ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Oh yes, ganske hormonell her, gir seg utslag mest i sinne når jeg er sliten, men prøver å holde mesteparten inne så det ikke skal gå så ut over dem rundt meg. Ja, og så kan jeg helt ut av det blå bli veldig emosjonell. Husker ikke at jeg var sånn sist men man glemmer jo fort ;)

Herregud jeg er såå hormonell!! Var ikke så ille i forrige sv :P Nå gråter jeg av mine egne tanker, barnetv, generelt alt egentlig :P

Flere som kjenner seg igjen? ;)

Huff ja, her får samboer virkelig gjennomgå hver dag, noen dager bedre enn andre, men merker at det ikke skal så mye til før han får høre det:( her om dagen braste jeg ut i hylgråt etter at Brasil scora i VM fordi jeg ble så rørt av gleden rundt målet. Ikke normalt sånn kjempe fan av fotball. Hihi.. Kommer en tre eller ti iløpet av en dag. Er det bare meg som synes dette er litt slitsomt? He he

Griner av alt om dagen jeg.. Så begynner jeg gjerne å le etterpå;)

Huff ja, her får samboer virkelig gjennomgå hver dag, noen dager bedre enn andre, men merker at det ikke skal så mye til før han får høre det:( her om dagen braste jeg ut i hylgråt etter at Brasil scora i VM fordi jeg ble så rørt av gleden rundt målet. Ikke normalt sånn kjempe fan av fotball. Hihi.. Kommer en tre eller ti iløpet av en dag. Er det bare meg som synes dette er litt slitsomt? He he

Hehe huff godt det ikke bare er meg ;) Det er ganske slitsomt ja!! Jeg har såå kort lunte mot 3 åringen her hjemme som trasser verre om dagen :P Og stakkars mannen skjønner ikke helt hvorfor jeg gråter hele tiden ;)

Begynner å merke hormonene ja! Har sutra, grått og vært rasende om hverandre i hele dag.. Har egentlig gått veldig bra, helt til i dag. Godt ikke hver dag er lik ;-)

Jeg satt med dattera mi på fanget og trøstet nattatårer med "so ro lille mann", og brøt ut i hulkegråt. Bare fordi hun sang med og var så uendelig nydelig. Samboern kom inn og begynte å le, og dattera trøsta meg fordi jeg gråt. Stakkars, lille, nydelige toåringen min <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Griner av alt om dagen jeg.. Så begynner jeg gjerne å le etterpå;)

Kjenner meg igjen der ja.. samboer'n kilte og terget meg så tårene kom, rett etterpå brøyt jeg ut i latter av noe semi morsomt på tv'n...

Jeg er veldig hormonell.. Veldig sinna :/ synes det er fryktelig slitsomt!

❤️Februar 2015❤️

Sniker :)

Jeg er kjempe hormonell, blir så sint på alt og alle for ingenting. Men hadde ikke hatt noen ordentlig grineepisode før nå, når jeg og samboeren var på roadtrip og hørte på DDE sin E6 (av alle ting). Da begynte plutselig tårene å trille og fikk stotret frem "vi og skal ha en baby..". Måtte le litt av meg selv etter det :p

Jeg tar veldig fort til tårene og reagerer fortere på ting enn vanlig... Heldigvis ikke særlig sinna :-)

Hehe! Ser dåke for meg kver og ein :D lite tårer her, men temperamanget e svingende :( huff! Stakkars mann!

♡ Termin 6. Februar ♡

Jeg jobber som hudterapeut i sommer og jeg merker at det kan være en prøvelse av og til. Man møter så mange forskjellige mennesker, og det hender at hormonene mine gjør at jeg blir veldig irritabel hvis jeg får noen spesielle kunder eller hvis noen ligger og puster opp på meg med dårlig ånde etc...hver dag på jobb er en kamp mot hormonene. Jeg blir jo bare nødt til å oppføre meg :p

Back
Topp