Flere som er skeeeptisk?

FancyPants

Forumet er livet
Jeg merker at jeg har blitt så utrolig mye mer skeptisk i det siste.. Tror nesten ikke på noe her inne lenger, i motsetning til før da jeg var utrolig naiv. Men etter at folk utgir seg for å være noe annet enn det de er osv. ringer varselbjellene mine hver gang jeg ser et (for meg) ukjent nick. Jeg er utrolig bevisst på å "lete" etter "uregelmessigheter" i historier som kommer og greier, for å ikke la meg rive med av bullshit.

Synd at det skal være sånn, for jeg gidder liksom ikke bry meg om de triste/sjokkerende historiene lenger, tenker bare "ja, ja sikkert BS!"

Fler som har det sånn?

ORIGINAL: fairy

Jeg merker at jeg har blitt så utrolig mye mer skeptisk i det siste.. Tror nesten ikke på noe her inne lenger, i motsetning til før da jeg var utrolig naiv. Men etter at folk utgir seg for å være noe annet enn det de er osv. ringer varselbjellene mine hver gang jeg ser et (for meg) ukjent nick. Jeg er utrolig bevisst på å "lete" etter "uregelmessigheter" i historier som kommer og greier, for å ikke la meg rive med av bullshit.

Synd at det skal være sånn, for jeg gidder liksom ikke bry meg om de triste/sjokkerende historiene lenger, tenker bare "ja, ja sikkert BS!"

Fler som har det sånn?

Meg kan du stole, meg kan du stole på

Men ja jeg fatter hva du mener [;)]

ORIGINAL: *LilleGoingenMin*

nei, har det skjedd no spes her nå el?[8|]

Hi hi hi litt kansje [;)]

ORIGINAL: gammonbaby

Jeg er enig, men synes det er fryktelig dumt... Noen kommer med de ufatteligste bullshithistorier, og blir trodd og trøstet. Andre kommer med sanne, tragiske historier, de trenger trøst, men blir i stedet uthengt som løgnere (BV er skummel sånn, 1 fjær blir fort til 10 høns).

Jepp, er det som er farlig med det.. De som trenger støtte får det ikke, pga at noen lager sine egne historier.

ORIGINAL: Linni

nei, har det skjedd no spes her nå el?[8|]

Hi hi hi litt kansje [;)]

fortell fortell[:D]

Da blir jeg utesteng.
Alt er blitt sletta i dag [&:][;)]

ORIGINAL: Emmeline

ORIGINAL: kurtine

Er igrunn et par nick jeg bare venter skal smelle til..*huff så stygt sagt*[8|][:D]

samme her, det er noe som ikke stemmer når de skriver hva de skriver i inleggene sine, henger liksom ikke på greip i det hele tatt....

mhm![:D]

ORIGINAL: lille nupp

ORIGINAL: Emmeline

Er igrunn et par nick jeg bare venter skal smelle til..*huff så stygt sagt*[8|][:D]

samme her, det er noe som ikke stemmer når de skriver hva de skriver i inleggene sine, henger liksom ikke på greip i det hele tatt....

mhm![:D]
jupp[:)]

Har nedtelling jeg [:)][:D]

6... [;)]
Håper den nedtellingen her går raskt altså.. har ikke tid til å sitte å vente en evighet. Men kan jo ikke gå glipp av noe heller[:D]

6... [;)]
Håper den nedtellingen her går raskt altså.. har ikke tid til å sitte å vente en evighet. Men kan jo ikke gå glipp av noe heller[:D]

Signerer på det aller sterkeste[:D]

Syns det virker som det bygger seg opp litt her nå... Vente i spenning på SMELLEN![:D]

Den som venter på noe godt 

Ja det har du rett i.
Mye galskap her inne om dagen.

Back
Topp