Flere som er plaget med mye utflod? (Tmi)

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Er det flere her som er plaget med mye utflod? Det er veldig tynt og rennende på meg ofte og det føles nesten som om jeg tisser på met noen ganger:p gjør jo selvsagt ikke det. Men trusa kan fort bli bløt iløpet av dagen. Flere som er plaget med det? Lukter ikke vondt eller noe assa. Er bare så plagsomt, for jeg tenker hver gang "ånei blør jg nå" men så er det bare utfloden-.-

Er 11+5 idag

har en del jeg og, irriterende, må av og til bytte truse om jeg har vært litt aktiv :p

bruker sånne små truse innlegg av og til jeg :) veldig greit å ha om jeg skal ut av huset meste parten av dagen & ikke hAR MULIGHET TIL Å SKIFTE

Yes, kjent problem her også. Som du skriver, ingen lukt, men flere ganger jeg har gått bekymret på do.

Er 15+0 i dag, og synes nesten det er verre, men det er litt opp og ned på dagene.

har en del jeg og, irriterende, må av og til bytte truse om jeg har vært litt aktiv :p
Er så irriterende :p

bruker sånne små truse innlegg av og til jeg :) veldig greit å ha om jeg skal ut av huset meste parten av dagen & ikke hAR MULIGHET TIL Å SKIFTE
Det var lurt. Trusa blir jo klissklass:p

Yes, kjent problem her også. Som du skriver, ingen lukt, men flere ganger jeg har gått bekymret på do.

Er 15+0 i dag, og synes nesten det er verre, men det er litt opp og ned på dagene.
Fint det er flere enn meg! :) går på do hele tiden men neida. Bare utfloden som gjør meg søkk beskymret og våt:p er verre nå 11+5 enn det var før. Men bedre enn å spy:p

Har hatt veldig mye, men det har roet seg den siste uka...

Jeg hadde det slik. Legen trodde vannet mitt hadde gått, men ble sendt til sykehuset og der fant de en soppinfeksjon. Behandles med Canesten, reseptfritt på apoteket. Ikke sikkert det er det du har, men skader kanskje ikke å sjekke hvis det plager deg veldig :)

Jeg hadde det slik. Legen trodde vannet mitt hadde gått, men ble sendt til sykehuset og der fant de en soppinfeksjon. Behandles med Canesten, reseptfritt på apoteket. Ikke sikkert det er det du har, men skader kanskje ikke å sjekke hvis det plager deg veldig :)
Aha:) går til legen hvis der blir verre. Skal til legen 1 april sp kan jo ta det opp da :) skal også på ul til tirsdag!

Ja, hadde det, men har gått over nå :)
Meget irriterende

Har hatt veldig mye, men det har roet seg den siste uka...
Plagsomt ikkesant?:p

Jeg føler meg like tørr som ørknen :p sist gang hadde jeg endel..

Back
Topp