Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Femte dagen og er dritt lei allerede! Men ikke bare lei men også urolig.. Liker ikke dette overtid styret! Skal på kontroll på dag 8.
Kjenner etter tegn konstant! slimproppen gått, strippet 2 ganger denne uken, mye nedpress, slim men ingen baby
Jeg er bare på termindagen og er lei Haha. Sjekket modning på onsdag pga kjapp forje fødsel og risiko for større blødning etter fødsel (arvelig) og lang reisevei til sjukehuset, da kjente de 2 cm åpning, moden og 1 cm livmortapp, hodet godt nede. Masse slim, litt blod og masse masse nedepress og trykk nedover, men ingen rier/fødsel enda håper ting startet snart, utålmodig hehe
Jeg to dager på overtid. Kjenner etter tegn på fødsel hele tiden. Kynnerene er blitt sterkere, og i går kveld hadde jeg mye murringer sammen med kynnerne.
Sover dårlig på natten, men får heldigvis sovet litt på dagen.
Jeg er nå 3 dager på overtid, var hos jordmor i går, og bestilte kontroll på sykehuset på lørdag 26. Så om det ikke er noen baby før da, så kommrn vel da kj ed enig å vente, men har liksom egentlig blitt helt innstilt på at jeg må settes i gang. Forje gang kom babyen en uke før, så har venta litt men er så innstilt på å hå til lørdag
41 uker Idag, 4 dager over termin! Aldri ventet så mye i mitt liv. Prøver å hvile, men er så lei tv og Internett. syns det er vanskelig å få dagene til å gå.
Var på kontroll hos jordmor i dag, og hun tøyde litt i håp om at det hjelper til fødsel fikk beskjed om å dra hjem og holde meg i aktivitet, så nå blir huset rent og hunden luftet