Flere som er omtrent symptomfri?

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Var en del støl i magen fra 7 DPO til noen dager over IKM.
Ellers merker jeg fint lite.
Ikke ømme pupper, ikke kvalm.
Litt oppblåst innimellom (men det kan være andre årsaker også).

Håper snart det kommer noen symptomer.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

ingen symptomer her heller :-( er redd for å bli lurt av kroppen min. TR er 10 dager sen idag.. jeg er da 5+2 nå

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

veldig lite nå.. Litt småstikking i puppene... men sliter med blodtrykksfall.. Det er typisk meg som gravid, men utenom det ikke noe .......

dårlig med symptomer her. litt ømme bryster bare. er 8+2.
men er vel like vanlig som å ha masse symptomer ;)

Samme her. Litt ømme bryster er det eneste, og selvsagt den konstante, gnagende sulten..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har ikke mye symptomer;-) øm i brystene bare.. Men de siste dagene har jeg økende smerter, typ mensmurringer nederst i magen! Utrolig irriterende og slitsomt.. Klarer liksom ikke slappe av :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke mye symptomer;-) øm i brystene bare.. Men de siste dagene har jeg økende smerter, typ mensmurringer nederst i magen! Utrolig irriterende og slitsomt.. Klarer liksom ikke slappe av :-(

Mensmurringer sliter jeg også med.. Super slitsomt..

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Jeg hadde lite symptomer fram til jeg var ca. fem uker på vei. Da kom ømme pupper og litt småuggen følelse. Fra uke seks ble jeg ganske kvalm, og nå 8+3 har kvalmen sluppet litt tak, men er der enda. Puppene er ganske ømme og det har strekt en del i livmoren denne uken (den vokser veldig mye fra uke 8 til 9). :)

Tidlig enda, men symptomene kommer nok. :) Jeg hadde førovrig lite symptomer forrige svangerskap. Bare litt småømme pupper og mensmurringer. Slik var det helt til jeg fikk mage og kjente spark. :)

Er også symptomfri.
Bare nyt det jenter, ikke alle får symptomer.
Med eldste merket jeg ingenting før magen begynte å komme i veien.

Sent from my iPad using BV Forum

Lite symptomer her også. Oppblåst og løs mage, ellers ingenting. Kanskje litt stikking i brystene av og til, men kan være bare noe jeg innbiller meg :p

Lite symptomer her også. Puppene er litt småømme, virker fastere og litt hardere brystvorter. Så er jeg trøttere enn vanlig. Ellers kjenner jeg lite. Vi er vel heldige og får prøve å tenke på det og finne roen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja også er det fryktelig vondt... Samtidig som hormonene gjør sitt med fordøyelsessystemet! Blir ikke så enkelt da

Ble noen puSteøvelser i går kveld for å si det slik :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Trøtt og småuggen nå. Symptomene har Vært sene. Uke 7+0 idag :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, lite symptomer.. Litt stikking og murring nederst i magen, kjennes ut som om det bobler :-p eller av og til litt svimmel ..

Ikke så mange symptoma hær heller. Men har sinnsykt med murringe, å e begynt sånn smått å bli øm i puppan:) å gruelig trøtt!:D

Blir lettet av å lese at det er så mange andre som ikke merker så mye... nesten som man blir litt i tvil på om man faktisk er gravid når symptomene uteblir!
Eneste jeg merker er at jeg er utrolig trøtt, men det har gjerne litt med ekstremt mye jobbing denne sommeren og ikke minst varmen! :cool:

Er nesten litt skummelt når man ikke oppdager noe. Tok en test til for et par dager siden (sterkere enn sist) bare for å være sikker på at alt var i orden når jeg enda ikke hadde noen spesielt med symptomer.. Litt ømme pupper og ganske fæle mensmurringer (problemer med å sovne pga de).. :/

Back
Topp