Flere som er og sliten

DreamsComeTrue

Forelsket i forumet
Heisann,

Lurer på om det er flere som er skikkelig lei og slitne???
Er 39+3, og kjenner at nå er det jammen på tide å møte lille snart.
Har prøvd alt som står på listen for å hjelpe kroppen å settes i gang. Ananas, bringebær te, modnings akupunktur, sex, sterk mat..... hva mer kan man gjøre.

Har masse uregelmessige rier, nedpress men verken slimproppen har gått eller noe annet som tegn på fødsel.

Heisann,

Lurer på om det er flere som er skikkelig lei og slitne???
Er 39+3, og kjenner at nå er det jammen på tide å møte lille snart.
Har prøvd alt som står på listen for å hjelpe kroppen å settes i gang. Ananas, bringebær te, modnings akupunktur, sex, sterk mat..... hva mer kan man gjøre.

Har masse uregelmessige rier, nedpress men verken slimproppen har gått eller noe annet som tegn på fødsel.
Skjønner godt du er sliten og lei❤️ Mange som anbefaler "curb walks", altså en fot på fortauet og den andre på veien. Men er jo lite som hjelper før baby bestemmer seg for at den er klar. Med de tegnene dine så er det jo lov å håpe det ikke er lenge til!

Hei, føler med deg skiten og lei. Samtidig spent og utålmodig. Ønsker småen hjem ved meg :D

Sliten, lei, utålmodig. Starter morgenen med å være oppgitt, får så litt mer livsmot, før jeg mot kvelden trygler baby om å komme ut snart. Det er en prosess som bare virker mer og mer evigvarende. :arghh:

Slimproppen har endelig gått, men det er det. Bortsett fra at jeg føler meg enda trettere enn noen gang. Magen er så stor og full så er både stappa og sulten samtidig. Får ikke sove, må på do hele tiden. Flere med termin I helgen som virkelig kjenner at kroppen er umåtelig lei og sliten. Ble strippet for noen dager siden, men det har ikke utgjort noe forskjell.

Begynner å bli ganske sliten her nå ja, selv om jeg synes siste biten av graviditeten nå nesten har vært best (har hatt så mye plager fra starten av, som nå har bedret seg, eller jeg har funnet måter å holde ting i sjakk). Men sliten og trøtt! Og bittelitt demotiverende at jeg fikk sjekk av åpning forrige tirsdag og i går - fortsatt ingen modning så ikke mulighet for stripping eller tøying. Så går nå bare og venter da :smiley-ashamed004:hilarious: vet ikke helt hva mer man skal prøve på av tips, bare hvile og slappe av mest mulig? Går litt turer og sånn da. Veldig lite lyst til å bli igangsatt, så det må skje av seg selv innen fredag, da lar de meg ikke gå lengre! Er 41+0 i dag.

Begynner å bli ganske sliten her nå ja, selv om jeg synes siste biten av graviditeten nå nesten har vært best (har hatt så mye plager fra starten av, som nå har bedret seg, eller jeg har funnet måter å holde ting i sjakk). Men sliten og trøtt! Og bittelitt demotiverende at jeg fikk sjekk av åpning forrige tirsdag og i går - fortsatt ingen modning så ikke mulighet for stripping eller tøying. Så går nå bare og venter da :smiley-ashamed004:hilarious: vet ikke helt hva mer man skal prøve på av tips, bare hvile og slappe av mest mulig? Går litt turer og sånn da. Veldig lite lyst til å bli igangsatt, så det må skje av seg selv innen fredag, da lar de meg ikke gå lengre! Er 41+0 i dag.
Jeg hadde ca 1/2cm og ble strippet. Har prøvd alt. Ingenting har virket, hadde håpet noe skulle skje før i morgen. Har time for å bli igangsatt. I dag skal jeg derimot prøve å ikke gjøre noe, heller bare slappe av. Gruer meg veldig til å bli igangsatt, men mange sier at det også går veldig fint. Lykke til, noen babyer trives vel så godt at de ikke vil ut helt enda

Back
Topp