Flere som er lei..

Kathrin

Glad i forumet
Jeg er iallefall kjempe lei av å være gravid,hr egentlig ingen grunn til det er i super form.
Men gravid huff vil ikke være gravid,vil ha ut snuppa mi.
Er jo enda alt for tidlig så jeg må vel være tolmodig å vente i 14 uker til,men da er det nok.

Det hender jeg kan bli litt lei, men tenker slik at jeg vil heller gå de 14 ukene jeg har igjen, enn å føde for tidlig. Av en eller annen grunn er jeg litt redd for at det skal skje. Egentlig tror jeg ikke det, siden alle i min familie har gått over tiden med 1.mann, men tenker litt på det likevel.
Jeg gleder meg veldig til å ta et glass vin (eller 4), eller i alle fall ha muligheten til det. Jeg gleder meg til at kroppen er "min" igjen, men ellers koser jeg meg med å være gravid.
Men så er jo dette min første gang og din tredje da[:)] Ikke sikkert jeg er like fornøyd når jeg går gravid for tredje gang jeg heller[;)]

Jeg syns egentlig det er veldig spennende å gå gravid og føler meg egentlig ganske spesiell [:D]
Men det er også min første, så alt er liksom så nytt..
Noen dager gleder jeg meg bare til det er over og til å få igjen kroppen min.. Syns det er rart og uvant med den magen, og føler meg nok litt stappa innimellom.. he he. Er også plaget med bekkenløsning, så jeg har mye vondt [:'(]

Men når jeg plutselig kjenner at hun sparker og tuller på inni der, så skjønner jeg faktisk hvor utrolig heldig jeg er! Ikke alle som får sjansen til å gå gravid, så jeg prøver å være takknemlig! Og nyte dagene..

Men vi gleder oss VELDIG til hun kommer [:D] [:D] [:D]

Kjenner igjen den følelsen av å være lei.... Tror dette er noe av det mest kjedligste jeg har finni på å gjøre[&:] Gleder meg til han kommer ut, og vet at mange ønsker barnet inn i magen igjen, når de finner ut hvor mye styr det er. Men er temmelig lei av at kroppen er så tung hele tiden.

Har ca 12 uker igjen, så nå blir det bare tyngre[:D]

vell den følelsen kjenner jeg i gjenn.. det er ikke det at jeg er lei av magen eller å være gravid men er lei av at det er så tungt å kommer seg rundt og at jeg ikke kan få gjort det jeg pleide å gjøre før jeg ble gravid.
ikke bare det men så er jeg så spent på hvorden hun ser ut å sånn så jeg klarer jo nesten ikke å vente men det er nedtelling på uken nå [:D] det er jo BARE 11 uker i gjenn men jeg håper de går fort. for da får jeg sett henne og ikke minst så kan jeg ri den vakre hesten min i gjenn uten prblemer [;)]

det er bare 12 uker igjen nå[:)]dette klarer vi[:D][;)]

Back
Topp