Flere som er kvalme?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Iløpet av den siste uka har jeg vært kvalm hver dag, av å på iløpet av dagen .. Håper ikke den kommer snikenes tilbake for fult:(
Flere som har det sånn? Æsj:(

Jeg har av og til dager hvor jeg kjenner på kvalme da gjerne helst etter middag. Men er helst hvis jeg har spist litt for mye ifht hva jeg klarer å spise nå som babyen tar mer og mer plass. Krysser fingrene for at kvalmen din ikke kommer tilbake for fullt..

Hatt det sånn denne uka jeg også, men har tenkt at jeg kanskje pådro meg noe omgangssjuke i helga... håper ikke kvalmen kommer tilbake

Her har kvalmen sneket seg litt tilbake ja. :(

Aldri opplevd før :( Har kun hatt morgen/kvelds kvalmen i begynnelsen av svangerskapet, ikke på slutten. Så dette er nytt for meg. :confused:

Er ikke mye kvalm, men jeg kan få litt halsbran og oppstøt noen ganger. Spesielt etter jeg har spist og magen føles ut som en stor ball :p

Ja, fått det tilbake sammen med bekkeløsning, vonde ledd,svimmelhet og noe hodepine..

Kjenner ofte kvalme rett etter frokost. Kan være jeg er litt overivrig, og stappet i meg for mye på en gang. Det er vel litt mer press på magesekken nå enn jeg er vant med..

Back
Topp