flere som er kvalm?

mille.

Gift med forumet
Jeg er virkeliig dødskvalm om dagene :(
kaster ikke opp, men er utrolig kvalm hele dagen -hver dag..
vanskelig å konsentrere seg på jobb også. tenker bare kvalm kvalm kvalm kvalm :P

har ikke lyst å sykemelde meg nå, men fortsetter det slik må jeg kaste inn håndkle snart :(
i mitt første svangerskap var jeg ikke kvalm. og hadde håpet jeg slapp unna denne gang også :/

hvordan er det med dere?

Gjett om!! Er kjempekvalm. Spesielt etter mat, og om morgen+formiddagen. Men prøver å tenke positivt. Idag har jeg spist hver gang jeg har kjent kvalmen komme - bare noe så lite som en saltpastill eller et eple, og det funket faktisk veldig bra!

Kvalm uten oppkast her også...

Jeg er kvalm med brekninger og til tider opkast, utrolig slitsomt. Er sykemeldt pga dette og håper at det slipper taket snart sånn at jeg kan gå tilbake i jobb[:)]

Jeg er kjempekvalm om dagen... kaster opp nesten hver mårra..[:'(] men men går vel over til slutt[:D]

huff, stakkars oss [:(] [;)]

Melder meg på denne tråden, for jeg hører virkelig hjemme hos dere. Utrolig slitsomt dette med kvalmen gjennom hele dagen, håper det gir seg snart.

Jeg går også og er kvalm, men kaster ikke opp heldigvis!![:)]
Men slitsomt å være uvell store deler av dagen..[&:]
Vi får bare trøste oss med at det er et bra tegn!![:D]

Må bare melde meg inn her jeg også, er kvalm og trøtt.. veeeeellldig trøtt, orker ikke gjøre noe. Føler meg ganske ubrukelig. Teller dager mot tolv uker for da håper jeg det går over. (Gjorde det i alle fall forrige gang.) Synes tida går så utrolig sakte...

Ja er kjempe kvalm, og veldig svimmel... Håper det snart gåt over...

Jeg er heldigvis ikke så kvalm. Forrige svangerskap var jeg kvalm i 16 uker! Jeg tenkte at jeg aldri skulle bli gravid igjen for det var helt forferdelig. Jeg kastet ikke opp men la på med 12 kg på under 3 mnd for jeg måtte spise noe hele tiden. Denne gangen har det vært litt men minimalt og mest hvis blosdukkeret er lavt, så bare et eple eller noe hjelper. Sist gang fikk vi gutt så kanskje det er jente nå?

Blir igrunn bare værre og værre for hver dag som går...idag var det helt ekstremt! Noen kokte nudler på jobben,fy f det luktet dritt... Måtte bare gå i et annet rom,grøsser bare ved tanken... Tåler ikke stort om dagen,alt er liksom kvalmt og ekkelt!

Jeg også - kvalm som bare det. Og sliiiten! -og trett... og hodepine noen ganger også...
Fy, det var en på jobben her i går som brukte GRUSOM "sur" parfyme.. holdt på kaste opp, måtte opp med vinduet og stikke nesa ut...

tanken på å sitte på en overfylt og varm trikk blir jeg dårlig av - så jeg sykler - frisk luft hjelper!

[:-]

Akkurat nå er jeg kvalm, men jeg er i grunn ikke så mye plaget. Kommer og går litt i bølger. Men jeg spyr aldri. Hjelper å spise litt.

ORIGINAL: Elle35

Jeg også - kvalm som bare det. Og sliiiten! -og trett... og hodepine noen ganger også...
Fy, det var en på jobben her i går som brukte GRUSOM "sur" parfyme.. holdt på kaste opp, måtte opp med vinduet og stikke nesa ut...

tanken på å sitte på en overfylt og varm trikk blir jeg dårlig av - så jeg sykler - frisk luft hjelper!

[:-]

Stakkars deg[:'(] Blir dårlig bare av å tenke på det...puh,heldigvis er kvalme et godt tegn!!

Jeg har vært utrolig kvalm de siste 3 ukene, kaster sjelden opp, men kvalmen er så overvelmende! Har vært hjemme i 3uker nå, da det har vært så ille at jeg ikke har klart å kledd på meg en gang. Men så kjøpte samboeren min Sea Band til meg. Det er 2 armbånd man får kjøpt på apoteket som stimulerer et akupunkturpunkt på håndleddet ditt som hjelper mot kvalme. Etter jeg tok på meg disse så var jeg så godt som kvalm fri i løpet av dagen. Og det har holdt seg siden. Helt utrolig, skal aldri ta de av meg! Anbefales til alle!

Jeg var også mer kvalm i første svangerskap enn jeg er nå. Og da ble det gutt. Har også tenkt at siden det er forskjell på kvalmen, så er det kanskje forskjell på kjønnet på nurket også... *håpe håpe*

Back
Topp