Flere som er konstant sulten?

Maibaby

Flørter med forumet
I de siste ukene har jeg vært konstant sulten. Prøver å kjenne etter, og magen rumler høyt og lenge. Blir også kvalm hvis jeg ikke får spist. Problemet er også at jeg aldri føler meg mett. Men verken orker eller vil trykke i meg mat hele tiden. Har aldri før vært så mye sulten, og hatt så lite lyst på mat!

Har ikke lyst på noe av det vi spiser til middag, men spiser som regel en liten porsjon. Fordi jeg vet jeg må ha mat. Etter en times tid kan jeg være sulten igjen. Men fortsatt ikke lyst på noe mat. Har til og med våknet to netter på rad av at jeg er sulten, ca i 4 tiden, selv om jeg spiser kveldsmat. Aldri gjort før.
Spiste frokost kl 0700 idag, og er sulten igjen, 0830. Dette er ikke normalt.
Jeg har endt opp med å kjøpe en del jogurt og musli for å ha stående. Dette hjelper litt på sulten og siden jeg ikke har lyst på noe annen mat.
Slitsomt!!

Hva får du i deg når du spiser?
Forsøk å less på med litt mer proteiner så holder du deg mitt mer mett lenger :)

Kjenner meg igjen her ja! :p
Er konstant kvalm så det frister ikke med mat, men samtidig så er jeg utrolig sulten. Når jeg først spiser så føler jeg ikke at jeg blir skikkelig mett og blir super sulten igjen om kort tid..

Æsj, slitsomt i lengden! Føler ikke det er noe energi å hente! Hva ender du opp med å spise til slutt da? :P

Rista brød eller yoghurt går ann når jeg måå tvinge i meg noe. Til middag er det verst med kjøtt, men klarer å spise litt grønnsaker :p
Har veldig ofte lyst på godteri og sjokolade da. Haha :)

Hva får du i deg når du spiser?
Forsøk å less på med litt mer proteiner så holder du deg mitt mer mett lenger :)

Det er nok det som må til. Må innrømme det at de siste ukene så har det blitt lite proteiner, og mye jeg egentlig vil kalle "tullemat". Klarer bare ikke å få i meg så mye, og det er ingenting som frister :/

Har det på samme måte. Spiser kun en skive hvert hovedmåltid, klarer ikke mer. Og en liteb posjon middag. Fyller på med frukt/yoghurt i mellom :-p

Samme her! Sulten hele tiden... For meg fungerer det bra med smoothie som mellommåltid/påfyll - når jeg har mest lyst til å stupe ned i en pose med smågodt. Søtt og godt, men uten sukker og alle mulige tilsetningsstoffer. :)

I går spiste jeg 6(!!!) rugsprø til lunsj og 4 vanlige knekkebrød til kvelds! Er det normalt å spise så mye? Er livredd for å legge på meg alt for mye men de siste dagene har jeg vært sulten konstant.

Har det på samme måte! Må ha et par brødskiver på nattbordet, for det hender som regel at jeg våkner og er helt utsulta sånn i 4-5-tida på natta. Utrolig slitsomt og frustrerende! Har jo ikke lyst på noen ting, men hvis jeg ikke spiser hele tiden ender det med kvalme og oppkast. :confused:

Jeg er sulten hele tiden, og spiser alt! Føler meg som den kua med x antall mager å fylle opp :p

Dere altså! Nå ble jeg så sulten av bare å lese.. Kjedelig når kl er 03+..
Pga kvalmen er det 0 matlyst her.. Middag og sånt kan jeg bare glemme.. Alt stekt eller har olje i seg kan fint ligge unna. Makaroni, ris, kjøtt, fisk og for å ikke nevne tomatsaus i maten:eek:

Jeg er 13+2 og har lagt på meg 2,5 kg allerede, føler jeg spiser og spiser hele tiden uten å være mett særlig lenge. Går mye i knekkebrød og frukt men i helgene blir det gjerne en del godteri å.. Kommer til å bli en hval tilslutt;(

Jeg er 13+2 og har lagt på meg 2,5 kg allerede, føler jeg spiser og spiser hele tiden uten å være mett særlig lenge. Går mye i knekkebrød og frukt men i helgene blir det gjerne en del godteri å.. Kommer til å bli en hval tilslutt;(

Jeg har lagt på meg 2 kg og var 11 da, er 12+3 nå. Føler meg mye større allerede, og er redd for å bare bli megastor pga all ekstra spising hele tiden :O Selvfølgelig skal barnet få alt det trenger, men denne sulten var jeg ikke forberedt på :P

Er 12+2 ikke 13+2, skrev feil! :p Helt enig i at barnet skal få sitt og man ikke skal slanke seg men er redd for å legge på meg alt for mye :/ Eller at barnet skal bli alt for stort. Barnefaren var nesten 5 kg når han ble født så håper ikke den slektes på ham :)

Er 12+2 ikke 13+2, skrev feil! :p Helt enig i at barnet skal få sitt og man ikke skal slanke seg men er redd for å legge på meg alt for mye :/ Eller at barnet skal bli alt for stort. Barnefaren var nesten 5 kg når han ble født så håper ikke den slektes på ham :)

Jepp jepp! Har lagt på oss ca like mye da! Oi 5 var mye ja

Jeg er 12+0 i dag, og jeg har ikke gått hverken opp eller ned enda. Jeg spiser ikke så fryktelig mye mer enn vanlig, men jeg føler meg tykkere. :-P

Last edited:
Back
Topp