Flere som er hormonelle??

Nursie86

Forelsket i forumet
Kan gråte for ingenting....
Ubetydelige smååå ting blir fort store....
Snarsint....
Kort lunte.....
Er frekk til tider...
Har ikke filter lenger...
Den svært så høflige jenta har blitt utidig til tider...

Heldigvis så gjelder det sjeldent samboeren min, men alle andre rundt oss.... Som tyyyydeligvis er svært irriterende for tiden...

Kjenner det er slitsomt...

Hundene bjeffet på noen som gikk forbi huset i stad. Nok til at jeg fikk et sammenbrudd å begynte å hyyylgråte...
Eller den dagen naboungene spiste ripsen vår i hagen, å samme sammenbruddet kom da også. Å jeg som ikke liker rips en gang....

SLITSOMT!!!!!!!

Lunten er ikke lang her heller!:P irritasjonsmomenter er ikke store for øyeblikket..

Nå er jeg direkte, utålmodig og frekk til vanlig, men det har nok blitt verre nå... Lunta mi er ikke spesielt lang, men nå tror jeg nesten den er borte. Skal ingenting til før det smeller :p

Har vært helt ekstremt de siste ukene og samboeren er litt fra seg, stakkar.. Skulle legge på dynetrekk på dobbeltdyna i går og fikk det ikke til, endte med en gråtende gravid jente og en frustrert samboer som fikk på dynetrekket..

Har vært helt ekstremt de siste ukene og samboeren er litt fra seg, stakkar.. Skulle legge på dynetrekk på dobbeltdyna i går og fikk det ikke til, endte med en gråtende gravid jente og en frustrert samboer som fikk på dynetrekket..

Haha. Jeg kjenner meg sånn igjen. Å det har bare skjedd på noen uker. Har ikke merket noe til dette hormonstyret før i det siste. Nå bobler å koker det i hode konstant! På alt å alle. Jeg er så lei av å gråte over ubetydelige ting!!!

Hadde en episode med det for et par mnd siden, trekket ville ikke være på,så jeg gikk inni det. Der ble jeg sittende fast! Jeg gråt og flirte, gråt fordi jeg flirte, og flirte fordi jeg gråt... at samboer satt på utsiden og flirte av meg hjalp heller ikke, så da gråt jeg enda mer!

Ka en smule mer følsom og kortere lunte jah .... Blir fortere sliten, merker d ekstra godt da at lunta er kort :confused:

Irriterer meg fort over folk, kjenner jeg må jobbe veeeeeeldig med meg selv når jeg er på jobb!! Det å stå i kassa med en haug ubesluttsomme kunder, og lang kø 5 min før stenging er ikke en helt ideel situasjon for irriterte meg, prøver å forklare meg selv at nå må du roe deg, du må være hyggelig!! Ikke alltid det letteste kjenner jeg

Siste fagene har vært ekstreme... Føler jeg blir uendelig lei meg og sint for ingenting. Plutselig bare renner tårene.

Japp. Veldig og... Uforutsigbar som mannen sier ;) griner for ingenting, blir fort sinna, er direkte frekk til tider også... Æsj for en person jeg er... Haha... Min mor var så uheldig å fortelle meg at jeg hadde fått så fin gravidmage her om dagen, mitt svar var da "jaja, og du har vært feit med mage de siste 10 åra" tenk å si det a... Haha... Blir flau av meg selv

Jeg er helt latterlig for tiden... Verden raser sammen for den minste lille ting. og jeg kunne drept (Selvsagt ikke bokstavlig talt) for sykt mye som skjer for tiden...
Jeg har null tålmodighet, og fyrer oppunder for absolutt alt..... Det tipper snart over for meg O.o

Jepp, her er jeg opp og ned i humør som en jojo :/ men det merker stort sett bare de som bor under samme tak som meg :)

Rimelig kort lunte ja. Ikke noe særlig, føler det bare trigger kynnerne mer, men ikke så lett å styre gitt... :/

Back
Topp