Flere som er hjemmeværende frem til fødsel ?

MM93

Andre møte med forumet
Jeg er hjemmeværende frem til fødsel, og begynner å lure på hva jeg skal finne på frem til da, barnerommet er allerede pusset opp og de fleste av tingene vi trenger er på plass.
Hva kan jeg finne på om dagene ? Flere som er hjemme ? førstegangsgravid
 
Jeg er hjemmeværende frem til fødsel, og begynner å lure på hva jeg skal finne på frem til da, barnerommet er allerede pusset opp og de fleste av tingene vi trenger er på plass.
Hva kan jeg finne på om dagene ? Flere som er hjemme ? førstegangsgravid

Jeg ble tatt ut av jobb nå, er i uke 23. Skal sies at jeg har to barn fra før og et megaoppussingsprosjekt gående da :wideyed:

Har dere en lokal termingruppe der du bor? Hvis ikke kan jeg anbefale å lage en. Har vært med i en sånn alle gangene, og vi møttes til kaffe, lunsj og sånt, og ble en slags barselgruppe etterhvert. Kjekt å få nye venner (eller gamle venner) i samme situasjon, og å få dagene til å gå.
Ellers strikker jeg, og skal begynne å trene litt igjen etter laaaang stopp pga ræva form. :confused:
Hvor langt er du på vei?
 
Jeg ble tatt ut av jobb nå, er i uke 23. Skal sies at jeg har to barn fra før og et megaoppussingsprosjekt gående da :wideyed:

Har dere en lokal termingruppe der du bor? Hvis ikke kan jeg anbefale å lage en. Har vært med i en sånn alle gangene, og vi møttes til kaffe, lunsj og sånt, og ble en slags barselgruppe etterhvert. Kjekt å få nye venner (eller gamle venner) i samme situasjon, og å få dagene til å gå.
Ellers strikker jeg, og skal begynne å trene litt igjen etter laaaang stopp pga ræva form. :confused:
Hvor langt er du på vei?


Er 22 uker på vei nå Hvordan/hvor lager jeg en slik termingruppe ?
 
Er 22 uker på vei nå Hvordan/hvor lager jeg en slik termingruppe ?

Vi har brukt Facebook. "Termin 2020 xxxkommune" eller "Termin våren 2020 navnetpåbyen" også invitert de man vet om , gjort gruppen slik at andre finner den om de søker, men ikke ser innholdet :)
 
Jeg jobber 50% men ble akkuratt sykemeldt to uker nå pga utmattelse. Rett og slett jobbet litt for hardt litt for lenge. Men kjeder meg veldig hjemme og. Jeg skal jo slappe av disse to ukene og satser på å få gått litt tur og kanskje sy litt til mini i magen.
 
Jeg har vært sykmld siden uke 6..: og tviler egentlig på at det blir noe jobb på meg! Men jeg er jo sykmld av en grunn, så fungerer veldig dårlig i det daglige.. har derfor ikke kjedet meg ett sekund foreløpig.. alltid noe husarbeid å gjøre den lille tiden jeg er i form til det - og etterpå kreves det s regel en stund på sofaen :O
 
Jeg blir nok mest sannsynlig hjemmeværende fram til fødsel og lurer også litt hva jeg skal finne på. Har vært sykemeldt siden uke 6 pga kronisk hodepine og daglige migreneanfall. Fungerer så og si ikke i det daglige. Ting som å se på TV, sitte på mobilen/PC, strikke, lese, gå turer, handle, rydde, lage mat - ja, mildt sagt alt trigger hodepinen til det stadier der synet forsvinner og jeg mister balansen. Så jo, jeg har kjeda ræva av meg selv om jeg har vært mye dårlig. Å bytte på å ligge i senga og på sofaen å stirre i taket har blitt ganske kjedelig etter snart 15 uker..
 
Jeg ble gradert sykmeldt i uke 14 pga oppkast, hodepine og generelt dårlig form. Er nå i uke 21 og 100 % sykmeldt da jeg venter tvillinger. Får rett og slett ikke lov til å jobbe selv om formen er bra. Så det blir noen lenge dager fremover.
 
Jeg er hjemme uansett, men jeg er ufør og to unger og følge opp, så kjede meg gjør jeg ikke
 
Jeg er, men behøver jobb , så søker.. må søke 2 jobber i uka for å beholde dagpengene fra nav :-(
 
Back
Topp